E. TOZLU ÖZTAY, "Halkla İlişkilerde Etkinlik Yönetimi Bileşenlerinin Küresel Markalar Bağlamında Lüks Tüketime Yönelik Öneminin İncelenmesi: Kalitatif Bir Araştırma Örneği," In Küresel Markalar Bağlamında Bütünleşik Pazarlama İletişimi , İstanbul: Kriter Yayınevi, 2021, pp.43-61.
TOZLU ÖZTAY, E. Halkla İlişkilerde Etkinlik Yönetimi Bileşenlerinin Küresel Markalar Bağlamında Lüks Tüketime Yönelik Öneminin İncelenmesi: Kalitatif Bir Araştırma Örneği. 2021. In Küresel Markalar Bağlamında Bütünleşik Pazarlama İletişimi , Kriter Yayınevi, İstanbul, 43-61.
TOZLU ÖZTAY, E., (2021). Halkla İlişkilerde Etkinlik Yönetimi Bileşenlerinin Küresel Markalar Bağlamında Lüks Tüketime Yönelik Öneminin İncelenmesi: Kalitatif Bir Araştırma Örneği. Küresel Markalar Bağlamında Bütünleşik Pazarlama İletişimi (pp.43-61), İstanbul: Kriter Yayınevi.
TOZLU ÖZTAY, EMEL. "Halkla İlişkilerde Etkinlik Yönetimi Bileşenlerinin Küresel Markalar Bağlamında Lüks Tüketime Yönelik Öneminin İncelenmesi: Kalitatif Bir Araştırma Örneği." In Küresel Markalar Bağlamında Bütünleşik Pazarlama İletişimi , 43-61. İstanbul: Kriter Yayınevi, 2021
TOZLU ÖZTAY, EMEL T. . "Halkla İlişkilerde Etkinlik Yönetimi Bileşenlerinin Küresel Markalar Bağlamında Lüks Tüketime Yönelik Öneminin İncelenmesi: Kalitatif Bir Araştırma Örneği." Küresel Markalar Bağlamında Bütünleşik Pazarlama İletişimi , Kriter Yayınevi, 2021, pp.43-61.
TOZLU ÖZTAY, E. (2021) "Halkla İlişkilerde Etkinlik Yönetimi Bileşenlerinin Küresel Markalar Bağlamında Lüks Tüketime Yönelik Öneminin İncelenmesi: Kalitatif Bir Araştırma Örneği", Küresel Markalar Bağlamında Bütünleşik Pazarlama İletişimi . İstanbul: Kriter Yayınevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={EMEL TOZLU ÖZTAY}, chaptertitle={Halkla İlişkilerde Etkinlik Yönetimi Bileşenlerinin Küresel Markalar Bağlamında Lüks Tüketime Yönelik Öneminin İncelenmesi: Kalitatif Bir Araştırma Örneği}, booktitle={ Küresel Markalar Bağlamında Bütünleşik Pazarlama İletişimi}, publisher={Kriter Yayınevi}, city={İstanbul},year={2021} }