A. Cançat, "GÖRSEL SANAT EĞİTİMİNDE YÜZEY TEKNİKLERİ VE ANLAM PROBLEMATİĞİ," SED (Sanat Eğitimi Dergisi) , vol.4, no.1, pp.19-36, 2016
Cançat, A. 2016. GÖRSEL SANAT EĞİTİMİNDE YÜZEY TEKNİKLERİ VE ANLAM PROBLEMATİĞİ. SED (Sanat Eğitimi Dergisi) , vol.4, no.1 , 19-36.
Cançat, A., (2016). GÖRSEL SANAT EĞİTİMİNDE YÜZEY TEKNİKLERİ VE ANLAM PROBLEMATİĞİ. SED (Sanat Eğitimi Dergisi) , vol.4, no.1, 19-36.
Cançat, AYSUN. "GÖRSEL SANAT EĞİTİMİNDE YÜZEY TEKNİKLERİ VE ANLAM PROBLEMATİĞİ," SED (Sanat Eğitimi Dergisi) , vol.4, no.1, 19-36, 2016
Cançat, AYSUN. "GÖRSEL SANAT EĞİTİMİNDE YÜZEY TEKNİKLERİ VE ANLAM PROBLEMATİĞİ." SED (Sanat Eğitimi Dergisi) , vol.4, no.1, pp.19-36, 2016
Cançat, A. (2016) . "GÖRSEL SANAT EĞİTİMİNDE YÜZEY TEKNİKLERİ VE ANLAM PROBLEMATİĞİ." SED (Sanat Eğitimi Dergisi) , vol.4, no.1, pp.19-36.
@article{article, author={AYSUN CANÇAT}, title={GÖRSEL SANAT EĞİTİMİNDE YÜZEY TEKNİKLERİ VE ANLAM PROBLEMATİĞİ}, journal={SED (Sanat Eğitimi Dergisi)}, year=2016, pages={19-36} }