F. R. ORTAÇ And D. AKÇAY, "SOSYAL MEDYA REKLAMLARININ VERGİLENDİRİLMESİ," ÖNERİ , vol.12, no.45, pp.177-185, 2016
ORTAÇ, F. R. And AKÇAY, D. 2016. SOSYAL MEDYA REKLAMLARININ VERGİLENDİRİLMESİ. ÖNERİ , vol.12, no.45 , 177-185.
ORTAÇ, F. R., & AKÇAY, D., (2016). SOSYAL MEDYA REKLAMLARININ VERGİLENDİRİLMESİ. ÖNERİ , vol.12, no.45, 177-185.
ORTAÇ, F, And DENİZ AKÇAY. "SOSYAL MEDYA REKLAMLARININ VERGİLENDİRİLMESİ," ÖNERİ , vol.12, no.45, 177-185, 2016
ORTAÇ, F R. And AKÇAY, DENİZ. "SOSYAL MEDYA REKLAMLARININ VERGİLENDİRİLMESİ." ÖNERİ , vol.12, no.45, pp.177-185, 2016
ORTAÇ, F. R. And AKÇAY, D. (2016) . "SOSYAL MEDYA REKLAMLARININ VERGİLENDİRİLMESİ." ÖNERİ , vol.12, no.45, pp.177-185.
@article{article, author={F Rifat ORTAÇ And author={DENİZ AKÇAY}, title={SOSYAL MEDYA REKLAMLARININ VERGİLENDİRİLMESİ}, journal={ÖNERİ}, year=2016, pages={177-185} }