A. M. Kırık Et Al. , "Bir Tutum Ve Davranış Biçimi Olarak Irkçılığın Pekiştirilmesinde Reklamcılığın Rolü," ASYA STUDIES , vol.4, no.4, pp.15-22, 2018
Kırık, A. M. Et Al. 2018. Bir Tutum Ve Davranış Biçimi Olarak Irkçılığın Pekiştirilmesinde Reklamcılığın Rolü. ASYA STUDIES , vol.4, no.4 , 15-22.
Kırık, A. M., Öztürk, F. E., Saltik, R., & Orujova, A., (2018). Bir Tutum Ve Davranış Biçimi Olarak Irkçılığın Pekiştirilmesinde Reklamcılığın Rolü. ASYA STUDIES , vol.4, no.4, 15-22.
Kırık, Ali Et Al. "Bir Tutum Ve Davranış Biçimi Olarak Irkçılığın Pekiştirilmesinde Reklamcılığın Rolü," ASYA STUDIES , vol.4, no.4, 15-22, 2018
Kırık, Ali M. Et Al. "Bir Tutum Ve Davranış Biçimi Olarak Irkçılığın Pekiştirilmesinde Reklamcılığın Rolü." ASYA STUDIES , vol.4, no.4, pp.15-22, 2018
Kırık, A. M. Et Al. (2018) . "Bir Tutum Ve Davranış Biçimi Olarak Irkçılığın Pekiştirilmesinde Reklamcılığın Rolü." ASYA STUDIES , vol.4, no.4, pp.15-22.
@article{article, author={Ali Murat Kırık Et Al. }, title={Bir Tutum Ve Davranış Biçimi Olarak Irkçılığın Pekiştirilmesinde Reklamcılığın Rolü}, journal={ASYA STUDIES}, year=2018, pages={15-22} }