S. EYİCE BAŞEV, "Fuse Tea Reklamlarının Nöropazarlama Göz İzleme Yöntemi İle Ünlü Kullanımın Etkisinin Analizi," JOURNAL OF THE INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCH , pp.629-636, 2019
EYİCE BAŞEV, S. 2019. Fuse Tea Reklamlarının Nöropazarlama Göz İzleme Yöntemi İle Ünlü Kullanımın Etkisinin Analizi. JOURNAL OF THE INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCH , 629-636.
EYİCE BAŞEV, S., (2019). Fuse Tea Reklamlarının Nöropazarlama Göz İzleme Yöntemi İle Ünlü Kullanımın Etkisinin Analizi. JOURNAL OF THE INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCH , 629-636.
EYİCE BAŞEV, SİNEM. "Fuse Tea Reklamlarının Nöropazarlama Göz İzleme Yöntemi İle Ünlü Kullanımın Etkisinin Analizi," JOURNAL OF THE INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCH , 629-636, 2019
EYİCE BAŞEV, SİNEM E. . "Fuse Tea Reklamlarının Nöropazarlama Göz İzleme Yöntemi İle Ünlü Kullanımın Etkisinin Analizi." JOURNAL OF THE INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCH , pp.629-636, 2019
EYİCE BAŞEV, S. (2019) . "Fuse Tea Reklamlarının Nöropazarlama Göz İzleme Yöntemi İle Ünlü Kullanımın Etkisinin Analizi." JOURNAL OF THE INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCH , pp.629-636.
@article{article, author={SİNEM EYİCE BAŞEV}, title={Fuse Tea Reklamlarının Nöropazarlama Göz İzleme Yöntemi İle Ünlü Kullanımın Etkisinin Analizi}, journal={JOURNAL OF THE INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCH}, year=2019, pages={629-636} }