G. Gezginci And T. Maral, "BİR PAZARLAMA ARACI OLARAK SOSYAL MEDYA: ‘İSTANBUL TEKNOKENT’ ÖRNEĞİ," TURAN-SAM , vol.11, no.41, pp.369-375, 2019
Gezginci, G. And Maral, T. 2019. BİR PAZARLAMA ARACI OLARAK SOSYAL MEDYA: ‘İSTANBUL TEKNOKENT’ ÖRNEĞİ. TURAN-SAM , vol.11, no.41 , 369-375.
Gezginci, G., & Maral, T., (2019). BİR PAZARLAMA ARACI OLARAK SOSYAL MEDYA: ‘İSTANBUL TEKNOKENT’ ÖRNEĞİ. TURAN-SAM , vol.11, no.41, 369-375.
Gezginci, GAMZE, And TAYLAN MARAL. "BİR PAZARLAMA ARACI OLARAK SOSYAL MEDYA: ‘İSTANBUL TEKNOKENT’ ÖRNEĞİ," TURAN-SAM , vol.11, no.41, 369-375, 2019
Gezginci, GAMZE And Maral, TAYLAN. "BİR PAZARLAMA ARACI OLARAK SOSYAL MEDYA: ‘İSTANBUL TEKNOKENT’ ÖRNEĞİ." TURAN-SAM , vol.11, no.41, pp.369-375, 2019
Gezginci, G. And Maral, T. (2019) . "BİR PAZARLAMA ARACI OLARAK SOSYAL MEDYA: ‘İSTANBUL TEKNOKENT’ ÖRNEĞİ." TURAN-SAM , vol.11, no.41, pp.369-375.
@article{article, author={GAMZE GEZGİNCİ And author={TAYLAN MARAL}, title={BİR PAZARLAMA ARACI OLARAK SOSYAL MEDYA: ‘İSTANBUL TEKNOKENT’ ÖRNEĞİ}, journal={TURAN-SAM}, year=2019, pages={369-375} }