Ü. BAŞARAN And M. YILDIZ, "Basılı reklamlara yönelik tutumun satın alma niyeti üzerindeki etkisinde ürün ilgileniminin düzenleyici rolü: Kadın tüketiciler üzerine bir araştırma," Business and Management Studies: An International Journal , vol.10, no.3, pp.1118-1144, 2022
BAŞARAN, Ü. And YILDIZ, M. 2022. Basılı reklamlara yönelik tutumun satın alma niyeti üzerindeki etkisinde ürün ilgileniminin düzenleyici rolü: Kadın tüketiciler üzerine bir araştırma. Business and Management Studies: An International Journal , vol.10, no.3 , 1118-1144.
BAŞARAN, Ü., & YILDIZ, M., (2022). Basılı reklamlara yönelik tutumun satın alma niyeti üzerindeki etkisinde ürün ilgileniminin düzenleyici rolü: Kadın tüketiciler üzerine bir araştırma. Business and Management Studies: An International Journal , vol.10, no.3, 1118-1144.
BAŞARAN, ÜMİT, And MELİH YILDIZ. "Basılı reklamlara yönelik tutumun satın alma niyeti üzerindeki etkisinde ürün ilgileniminin düzenleyici rolü: Kadın tüketiciler üzerine bir araştırma," Business and Management Studies: An International Journal , vol.10, no.3, 1118-1144, 2022
BAŞARAN, ÜMİT And YILDIZ, MELİH. "Basılı reklamlara yönelik tutumun satın alma niyeti üzerindeki etkisinde ürün ilgileniminin düzenleyici rolü: Kadın tüketiciler üzerine bir araştırma." Business and Management Studies: An International Journal , vol.10, no.3, pp.1118-1144, 2022
BAŞARAN, Ü. And YILDIZ, M. (2022) . "Basılı reklamlara yönelik tutumun satın alma niyeti üzerindeki etkisinde ürün ilgileniminin düzenleyici rolü: Kadın tüketiciler üzerine bir araştırma." Business and Management Studies: An International Journal , vol.10, no.3, pp.1118-1144.
@article{article, author={ÜMİT BAŞARAN And author={MELİH YILDIZ}, title={Basılı reklamlara yönelik tutumun satın alma niyeti üzerindeki etkisinde ürün ilgileniminin düzenleyici rolü: Kadın tüketiciler üzerine bir araştırma}, journal={Business and Management Studies: An International Journal}, year=2022, pages={1118-1144} }