M. MERCAN And S. ÖZBEY, "Okul Öncesi Eğitim Kurumlarına Devam Eden 5-6 Yaş Çocuklarının Akademik Benlik Saygıları ile Kişilerarası Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi," International Journal of Contemporary Educational Studies (IntJCES) , vol.2, no.6, pp.473-494, 2020
MERCAN, M. And ÖZBEY, S. 2020. Okul Öncesi Eğitim Kurumlarına Devam Eden 5-6 Yaş Çocuklarının Akademik Benlik Saygıları ile Kişilerarası Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. International Journal of Contemporary Educational Studies (IntJCES) , vol.2, no.6 , 473-494.
MERCAN, M., & ÖZBEY, S., (2020). Okul Öncesi Eğitim Kurumlarına Devam Eden 5-6 Yaş Çocuklarının Akademik Benlik Saygıları ile Kişilerarası Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. International Journal of Contemporary Educational Studies (IntJCES) , vol.2, no.6, 473-494.
MERCAN, MERVE, And SAİDE ÖZBEY. "Okul Öncesi Eğitim Kurumlarına Devam Eden 5-6 Yaş Çocuklarının Akademik Benlik Saygıları ile Kişilerarası Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi," International Journal of Contemporary Educational Studies (IntJCES) , vol.2, no.6, 473-494, 2020
MERCAN, MERVE And ÖZBEY, SAİDE. "Okul Öncesi Eğitim Kurumlarına Devam Eden 5-6 Yaş Çocuklarının Akademik Benlik Saygıları ile Kişilerarası Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi." International Journal of Contemporary Educational Studies (IntJCES) , vol.2, no.6, pp.473-494, 2020
MERCAN, M. And ÖZBEY, S. (2020) . "Okul Öncesi Eğitim Kurumlarına Devam Eden 5-6 Yaş Çocuklarının Akademik Benlik Saygıları ile Kişilerarası Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi." International Journal of Contemporary Educational Studies (IntJCES) , vol.2, no.6, pp.473-494.
@article{article, author={MERVE MERCAN And author={SAİDE ÖZBEY}, title={Okul Öncesi Eğitim Kurumlarına Devam Eden 5-6 Yaş Çocuklarının Akademik Benlik Saygıları ile Kişilerarası Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi}, journal={International Journal of Contemporary Educational Studies (IntJCES)}, year=2020, pages={473-494} }