E. SÜZEN, "Havacılık Sektöründe Y Kuşağının Satın Alma Tercihinde Marka Algısı Üzerine Bir Araştırma," 3. sektör sosyal ekonomi dergisi , vol.57, no.2, 2022
SÜZEN, E. 2022. Havacılık Sektöründe Y Kuşağının Satın Alma Tercihinde Marka Algısı Üzerine Bir Araştırma. 3. sektör sosyal ekonomi dergisi , vol.57, no.2 .
SÜZEN, E., (2022). Havacılık Sektöründe Y Kuşağının Satın Alma Tercihinde Marka Algısı Üzerine Bir Araştırma. 3. sektör sosyal ekonomi dergisi , vol.57, no.2.
SÜZEN, EKREM. "Havacılık Sektöründe Y Kuşağının Satın Alma Tercihinde Marka Algısı Üzerine Bir Araştırma," 3. sektör sosyal ekonomi dergisi , vol.57, no.2, 2022
SÜZEN, EKREM. "Havacılık Sektöründe Y Kuşağının Satın Alma Tercihinde Marka Algısı Üzerine Bir Araştırma." 3. sektör sosyal ekonomi dergisi , vol.57, no.2, 2022
SÜZEN, E. (2022) . "Havacılık Sektöründe Y Kuşağının Satın Alma Tercihinde Marka Algısı Üzerine Bir Araştırma." 3. sektör sosyal ekonomi dergisi , vol.57, no.2.
@article{article, author={EKREM SÜZEN}, title={Havacılık Sektöründe Y Kuşağının Satın Alma Tercihinde Marka Algısı Üzerine Bir Araştırma}, journal={3. sektör sosyal ekonomi dergisi}, year=2022}