S. EYİCE BAŞEV, "86THE EFFECT OF CSR ON CONSUMERS’ PERCEPTION TOWARDS BANK’S IMAGE," eKurgu İletişim Bilimleri Fakültesi Dergisi , vol.24, no.2, pp.86-105, 2016
EYİCE BAŞEV, S. 2016. 86THE EFFECT OF CSR ON CONSUMERS’ PERCEPTION TOWARDS BANK’S IMAGE. eKurgu İletişim Bilimleri Fakültesi Dergisi , vol.24, no.2 , 86-105.
EYİCE BAŞEV, S., (2016). 86THE EFFECT OF CSR ON CONSUMERS’ PERCEPTION TOWARDS BANK’S IMAGE. eKurgu İletişim Bilimleri Fakültesi Dergisi , vol.24, no.2, 86-105.
EYİCE BAŞEV, SİNEM. "86THE EFFECT OF CSR ON CONSUMERS’ PERCEPTION TOWARDS BANK’S IMAGE," eKurgu İletişim Bilimleri Fakültesi Dergisi , vol.24, no.2, 86-105, 2016
EYİCE BAŞEV, SİNEM E. . "86THE EFFECT OF CSR ON CONSUMERS’ PERCEPTION TOWARDS BANK’S IMAGE." eKurgu İletişim Bilimleri Fakültesi Dergisi , vol.24, no.2, pp.86-105, 2016
EYİCE BAŞEV, S. (2016) . "86THE EFFECT OF CSR ON CONSUMERS’ PERCEPTION TOWARDS BANK’S IMAGE." eKurgu İletişim Bilimleri Fakültesi Dergisi , vol.24, no.2, pp.86-105.
@article{article, author={SİNEM EYİCE BAŞEV}, title={86THE EFFECT OF CSR ON CONSUMERS’ PERCEPTION TOWARDS BANK’S IMAGE}, journal={eKurgu İletişim Bilimleri Fakültesi Dergisi}, year=2016, pages={86-105} }