P. ÖZGÜNAY, "Kitlesel Pazarlamadan Ayrışan Niş Pazarlama: Kuramsal Bir Çerçeve," Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Dergisi , vol.3, no.10, pp.800-813, 2020
ÖZGÜNAY, P. 2020. Kitlesel Pazarlamadan Ayrışan Niş Pazarlama: Kuramsal Bir Çerçeve. Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Dergisi , vol.3, no.10 , 800-813.
ÖZGÜNAY, P., (2020). Kitlesel Pazarlamadan Ayrışan Niş Pazarlama: Kuramsal Bir Çerçeve. Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Dergisi , vol.3, no.10, 800-813.
ÖZGÜNAY, PELİN. "Kitlesel Pazarlamadan Ayrışan Niş Pazarlama: Kuramsal Bir Çerçeve," Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Dergisi , vol.3, no.10, 800-813, 2020
ÖZGÜNAY, PELİN Ö. . "Kitlesel Pazarlamadan Ayrışan Niş Pazarlama: Kuramsal Bir Çerçeve." Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Dergisi , vol.3, no.10, pp.800-813, 2020
ÖZGÜNAY, P. (2020) . "Kitlesel Pazarlamadan Ayrışan Niş Pazarlama: Kuramsal Bir Çerçeve." Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Dergisi , vol.3, no.10, pp.800-813.
@article{article, author={PELİN ÖZGÜNAY BORAN}, title={Kitlesel Pazarlamadan Ayrışan Niş Pazarlama: Kuramsal Bir Çerçeve}, journal={Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Dergisi}, year=2020, pages={800-813} }