K. Aydın, "Müşterilerin Perakendeci Markalara Karşı Tutumlarının Ölçülmesine İlişkin Bir Çalışma," Süleyman Demirel Üniversitesi- İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, , vol.8, no.2, 2005
Aydın, K. 2005. Müşterilerin Perakendeci Markalara Karşı Tutumlarının Ölçülmesine İlişkin Bir Çalışma. Süleyman Demirel Üniversitesi- İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, , vol.8, no.2 .
Aydın, K., (2005). Müşterilerin Perakendeci Markalara Karşı Tutumlarının Ölçülmesine İlişkin Bir Çalışma. Süleyman Demirel Üniversitesi- İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, , vol.8, no.2.
Aydın, KENAN. "Müşterilerin Perakendeci Markalara Karşı Tutumlarının Ölçülmesine İlişkin Bir Çalışma," Süleyman Demirel Üniversitesi- İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, , vol.8, no.2, 2005
Aydın, KENAN. "Müşterilerin Perakendeci Markalara Karşı Tutumlarının Ölçülmesine İlişkin Bir Çalışma." Süleyman Demirel Üniversitesi- İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, , vol.8, no.2, 2005
Aydın, K. (2005) . "Müşterilerin Perakendeci Markalara Karşı Tutumlarının Ölçülmesine İlişkin Bir Çalışma." Süleyman Demirel Üniversitesi- İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, , vol.8, no.2.
@article{article, author={KENAN AYDIN}, title={Müşterilerin Perakendeci Markalara Karşı Tutumlarının Ölçülmesine İlişkin Bir Çalışma}, journal={Süleyman Demirel Üniversitesi- İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi,}, year=2005}