A. Deniz And S. C. Günaydın, "HİZMET SEKTÖRÜNDE BAĞLILIK İLE TÜKENMİŞLİK İLİŞKİSİ: ÇAĞRI MERKEZLERİ ÖRNEĞİ / THE RELATIONSHIP BETWEEN COMMITMENT AND BURNOUT IN THE SERVICE SECTOR: EXAMPLE OF CALL CENTERS," JOURNAL OF STRATEGIC AND SOCIAL RESEARCHES /STRATEJİK VE SOSYAL ARAŞTIRMALAR DERGİSİ SSAD , vol.6, no.2, pp.539-549, 2022
Deniz, A. And Günaydın, S. C. 2022. HİZMET SEKTÖRÜNDE BAĞLILIK İLE TÜKENMİŞLİK İLİŞKİSİ: ÇAĞRI MERKEZLERİ ÖRNEĞİ / THE RELATIONSHIP BETWEEN COMMITMENT AND BURNOUT IN THE SERVICE SECTOR: EXAMPLE OF CALL CENTERS. JOURNAL OF STRATEGIC AND SOCIAL RESEARCHES /STRATEJİK VE SOSYAL ARAŞTIRMALAR DERGİSİ SSAD , vol.6, no.2 , 539-549.
Deniz, A., & Günaydın, S. C., (2022). HİZMET SEKTÖRÜNDE BAĞLILIK İLE TÜKENMİŞLİK İLİŞKİSİ: ÇAĞRI MERKEZLERİ ÖRNEĞİ / THE RELATIONSHIP BETWEEN COMMITMENT AND BURNOUT IN THE SERVICE SECTOR: EXAMPLE OF CALL CENTERS. JOURNAL OF STRATEGIC AND SOCIAL RESEARCHES /STRATEJİK VE SOSYAL ARAŞTIRMALAR DERGİSİ SSAD , vol.6, no.2, 539-549.
Deniz, AHMET, And SEZER CİHAN KESKEN. "HİZMET SEKTÖRÜNDE BAĞLILIK İLE TÜKENMİŞLİK İLİŞKİSİ: ÇAĞRI MERKEZLERİ ÖRNEĞİ / THE RELATIONSHIP BETWEEN COMMITMENT AND BURNOUT IN THE SERVICE SECTOR: EXAMPLE OF CALL CENTERS," JOURNAL OF STRATEGIC AND SOCIAL RESEARCHES /STRATEJİK VE SOSYAL ARAŞTIRMALAR DERGİSİ SSAD , vol.6, no.2, 539-549, 2022
Deniz, AHMET And Günaydın, SEZER C. . "HİZMET SEKTÖRÜNDE BAĞLILIK İLE TÜKENMİŞLİK İLİŞKİSİ: ÇAĞRI MERKEZLERİ ÖRNEĞİ / THE RELATIONSHIP BETWEEN COMMITMENT AND BURNOUT IN THE SERVICE SECTOR: EXAMPLE OF CALL CENTERS." JOURNAL OF STRATEGIC AND SOCIAL RESEARCHES /STRATEJİK VE SOSYAL ARAŞTIRMALAR DERGİSİ SSAD , vol.6, no.2, pp.539-549, 2022
Deniz, A. And Günaydın, S. C. (2022) . "HİZMET SEKTÖRÜNDE BAĞLILIK İLE TÜKENMİŞLİK İLİŞKİSİ: ÇAĞRI MERKEZLERİ ÖRNEĞİ / THE RELATIONSHIP BETWEEN COMMITMENT AND BURNOUT IN THE SERVICE SECTOR: EXAMPLE OF CALL CENTERS." JOURNAL OF STRATEGIC AND SOCIAL RESEARCHES /STRATEJİK VE SOSYAL ARAŞTIRMALAR DERGİSİ SSAD , vol.6, no.2, pp.539-549.
@article{article, author={AHMET DENİZ And author={SEZER CİHAN KESKEN}, title={HİZMET SEKTÖRÜNDE BAĞLILIK İLE TÜKENMİŞLİK İLİŞKİSİ: ÇAĞRI MERKEZLERİ ÖRNEĞİ / THE RELATIONSHIP BETWEEN COMMITMENT AND BURNOUT IN THE SERVICE SECTOR: EXAMPLE OF CALL CENTERS}, journal={JOURNAL OF STRATEGIC AND SOCIAL RESEARCHES /STRATEJİK VE SOSYAL ARAŞTIRMALAR DERGİSİ SSAD}, year=2022, pages={539-549} }