H. AYHAN GÖKCEK, "A Review on Marketing Applicatıons of Smart(Vr) Assistants Directing Consumer Behavior And Experience (Tüketici Davranışı Ve Deneyimine Yön Veren Akıllı(Sanal) Asistanların Pazarlama Alanındaki Uygulamalarına Yönelik Bir Derleme)," Uluslararası Başkent Bilimsel Araştırmalar Kongresi (International Capital Conference on Multidisciplinary Scientific Research) , Lizbon, Portugal, pp.586-599, 2022
AYHAN GÖKCEK, H. 2022. A Review on Marketing Applicatıons of Smart(Vr) Assistants Directing Consumer Behavior And Experience (Tüketici Davranışı Ve Deneyimine Yön Veren Akıllı(Sanal) Asistanların Pazarlama Alanındaki Uygulamalarına Yönelik Bir Derleme). Uluslararası Başkent Bilimsel Araştırmalar Kongresi (International Capital Conference on Multidisciplinary Scientific Research) , (Lizbon, Portugal), 586-599.
AYHAN GÖKCEK, H., (2022). A Review on Marketing Applicatıons of Smart(Vr) Assistants Directing Consumer Behavior And Experience (Tüketici Davranışı Ve Deneyimine Yön Veren Akıllı(Sanal) Asistanların Pazarlama Alanındaki Uygulamalarına Yönelik Bir Derleme) . Uluslararası Başkent Bilimsel Araştırmalar Kongresi (International Capital Conference on Multidisciplinary Scientific Research) (pp.586-599). Lizbon, Portugal
AYHAN GÖKCEK, HANDE. "A Review on Marketing Applicatıons of Smart(Vr) Assistants Directing Consumer Behavior And Experience (Tüketici Davranışı Ve Deneyimine Yön Veren Akıllı(Sanal) Asistanların Pazarlama Alanındaki Uygulamalarına Yönelik Bir Derleme)," Uluslararası Başkent Bilimsel Araştırmalar Kongresi (International Capital Conference on Multidisciplinary Scientific Research), Lizbon, Portugal, 2022
AYHAN GÖKCEK, HANDE A. . "A Review on Marketing Applicatıons of Smart(Vr) Assistants Directing Consumer Behavior And Experience (Tüketici Davranışı Ve Deneyimine Yön Veren Akıllı(Sanal) Asistanların Pazarlama Alanındaki Uygulamalarına Yönelik Bir Derleme)." Uluslararası Başkent Bilimsel Araştırmalar Kongresi (International Capital Conference on Multidisciplinary Scientific Research) , Lizbon, Portugal, pp.586-599, 2022
AYHAN GÖKCEK, H. (2022) . "A Review on Marketing Applicatıons of Smart(Vr) Assistants Directing Consumer Behavior And Experience (Tüketici Davranışı Ve Deneyimine Yön Veren Akıllı(Sanal) Asistanların Pazarlama Alanındaki Uygulamalarına Yönelik Bir Derleme)." Uluslararası Başkent Bilimsel Araştırmalar Kongresi (International Capital Conference on Multidisciplinary Scientific Research) , Lizbon, Portugal, pp.586-599.
@conferencepaper{conferencepaper, author={HANDE AYHAN GÖKCEK}, title={A Review on Marketing Applicatıons of Smart(Vr) Assistants Directing Consumer Behavior And Experience (Tüketici Davranışı Ve Deneyimine Yön Veren Akıllı(Sanal) Asistanların Pazarlama Alanındaki Uygulamalarına Yönelik Bir Derleme)}, congress name={Uluslararası Başkent Bilimsel Araştırmalar Kongresi (International Capital Conference on Multidisciplinary Scientific Research)}, city={Lizbon}, country={Portugal}, year={2022}, pages={586-599} }