A. B. CANSEVER, "KORONAVİRÜS DÖNEMİNDE GERÇEKLİKTEN KAÇIŞ ARACI OLARAK DİJİTAL OYUNLAR: ANIMAL CROSSSING ÖRNEĞİ," In Oyunların Dijital Hali 2 , Konya: Literatürk Academia, 2022, pp.247-282.
CANSEVER, A. B. KORONAVİRÜS DÖNEMİNDE GERÇEKLİKTEN KAÇIŞ ARACI OLARAK DİJİTAL OYUNLAR: ANIMAL CROSSSING ÖRNEĞİ. 2022. In Oyunların Dijital Hali 2 , Literatürk Academia, Konya, 247-282.
CANSEVER, A. B., (2022). KORONAVİRÜS DÖNEMİNDE GERÇEKLİKTEN KAÇIŞ ARACI OLARAK DİJİTAL OYUNLAR: ANIMAL CROSSSING ÖRNEĞİ. Oyunların Dijital Hali 2 (pp.247-282), Konya: Literatürk Academia.
CANSEVER, AYTEN. "KORONAVİRÜS DÖNEMİNDE GERÇEKLİKTEN KAÇIŞ ARACI OLARAK DİJİTAL OYUNLAR: ANIMAL CROSSSING ÖRNEĞİ." In Oyunların Dijital Hali 2 , 247-282. Konya: Literatürk Academia, 2022
CANSEVER, AYTEN B. . "KORONAVİRÜS DÖNEMİNDE GERÇEKLİKTEN KAÇIŞ ARACI OLARAK DİJİTAL OYUNLAR: ANIMAL CROSSSING ÖRNEĞİ." Oyunların Dijital Hali 2 , Literatürk Academia, 2022, pp.247-282.
CANSEVER, A. B. (2022) "KORONAVİRÜS DÖNEMİNDE GERÇEKLİKTEN KAÇIŞ ARACI OLARAK DİJİTAL OYUNLAR: ANIMAL CROSSSING ÖRNEĞİ", Oyunların Dijital Hali 2 . Konya: Literatürk Academia.
@bookchapter{bookchapter, author ={AYTEN BENGİSU CANSEVER BAYHAN}, chaptertitle={KORONAVİRÜS DÖNEMİNDE GERÇEKLİKTEN KAÇIŞ ARACI OLARAK DİJİTAL OYUNLAR: ANIMAL CROSSSING ÖRNEĞİ}, booktitle={ Oyunların Dijital Hali 2}, publisher={Literatürk Academia}, city={Konya},year={2022} }