İ. SUCU, "Reklam Uygulamalarında Kültürlerarası İletişimin ve Kıyafet Kullanımlarının Etkisi," İnsan ve Sosyal Bilimler Dergisi , vol.3, no.1, pp.392-404, 2020
SUCU, İ. 2020. Reklam Uygulamalarında Kültürlerarası İletişimin ve Kıyafet Kullanımlarının Etkisi. İnsan ve Sosyal Bilimler Dergisi , vol.3, no.1 , 392-404.
SUCU, İ., (2020). Reklam Uygulamalarında Kültürlerarası İletişimin ve Kıyafet Kullanımlarının Etkisi. İnsan ve Sosyal Bilimler Dergisi , vol.3, no.1, 392-404.
SUCU, İPEK. "Reklam Uygulamalarında Kültürlerarası İletişimin ve Kıyafet Kullanımlarının Etkisi," İnsan ve Sosyal Bilimler Dergisi , vol.3, no.1, 392-404, 2020
SUCU, İPEK. "Reklam Uygulamalarında Kültürlerarası İletişimin ve Kıyafet Kullanımlarının Etkisi." İnsan ve Sosyal Bilimler Dergisi , vol.3, no.1, pp.392-404, 2020
SUCU, İ. (2020) . "Reklam Uygulamalarında Kültürlerarası İletişimin ve Kıyafet Kullanımlarının Etkisi." İnsan ve Sosyal Bilimler Dergisi , vol.3, no.1, pp.392-404.
@article{article, author={İPEK IŞILAY}, title={Reklam Uygulamalarında Kültürlerarası İletişimin ve Kıyafet Kullanımlarının Etkisi}, journal={İnsan ve Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2020, pages={392-404} }