Ş. G. ILICAK AYDINALP, "REKLAMLARDA MASAL KULLANIMININ BOYUTU: TELEVİZYON REKLAMLARINA BİR BAKIŞ," Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi (ASEAD) , vol.6, no.4, pp.15-33, 2019
ILICAK AYDINALP, Ş. G. 2019. REKLAMLARDA MASAL KULLANIMININ BOYUTU: TELEVİZYON REKLAMLARINA BİR BAKIŞ. Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi (ASEAD) , vol.6, no.4 , 15-33.
ILICAK AYDINALP, Ş. G., (2019). REKLAMLARDA MASAL KULLANIMININ BOYUTU: TELEVİZYON REKLAMLARINA BİR BAKIŞ. Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi (ASEAD) , vol.6, no.4, 15-33.
ILICAK AYDINALP, ŞÜKRAN. "REKLAMLARDA MASAL KULLANIMININ BOYUTU: TELEVİZYON REKLAMLARINA BİR BAKIŞ," Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi (ASEAD) , vol.6, no.4, 15-33, 2019
ILICAK AYDINALP, ŞÜKRAN G. . "REKLAMLARDA MASAL KULLANIMININ BOYUTU: TELEVİZYON REKLAMLARINA BİR BAKIŞ." Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi (ASEAD) , vol.6, no.4, pp.15-33, 2019
ILICAK AYDINALP, Ş. G. (2019) . "REKLAMLARDA MASAL KULLANIMININ BOYUTU: TELEVİZYON REKLAMLARINA BİR BAKIŞ." Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi (ASEAD) , vol.6, no.4, pp.15-33.
@article{article, author={ŞÜKRAN GÜZİN ILICAK AYDINALP}, title={REKLAMLARDA MASAL KULLANIMININ BOYUTU: TELEVİZYON REKLAMLARINA BİR BAKIŞ}, journal={Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi (ASEAD)}, year=2019, pages={15-33} }