S. Söylemez And A. Duygun, "Sosyal Medya Kullanıcıları Açısından Satın Alma Sonrası Marka Farkındalığı ve Tüketici Davranışları Arasındaki İlişki," Dijital Çağda İşletmecilik Dergisi , vol.3, no.1, pp.50-62, 2020
Söylemez, S. And Duygun, A. 2020. Sosyal Medya Kullanıcıları Açısından Satın Alma Sonrası Marka Farkındalığı ve Tüketici Davranışları Arasındaki İlişki. Dijital Çağda İşletmecilik Dergisi , vol.3, no.1 , 50-62.
Söylemez, S., & Duygun, A., (2020). Sosyal Medya Kullanıcıları Açısından Satın Alma Sonrası Marka Farkındalığı ve Tüketici Davranışları Arasındaki İlişki. Dijital Çağda İşletmecilik Dergisi , vol.3, no.1, 50-62.
Söylemez, Selahattin, And ADNAN DUYGUN. "Sosyal Medya Kullanıcıları Açısından Satın Alma Sonrası Marka Farkındalığı ve Tüketici Davranışları Arasındaki İlişki," Dijital Çağda İşletmecilik Dergisi , vol.3, no.1, 50-62, 2020
Söylemez, Selahattin And Duygun, ADNAN. "Sosyal Medya Kullanıcıları Açısından Satın Alma Sonrası Marka Farkındalığı ve Tüketici Davranışları Arasındaki İlişki." Dijital Çağda İşletmecilik Dergisi , vol.3, no.1, pp.50-62, 2020
Söylemez, S. And Duygun, A. (2020) . "Sosyal Medya Kullanıcıları Açısından Satın Alma Sonrası Marka Farkındalığı ve Tüketici Davranışları Arasındaki İlişki." Dijital Çağda İşletmecilik Dergisi , vol.3, no.1, pp.50-62.
@article{article, author={Selahattin Söylemez And author={ADNAN DUYGUN}, title={Sosyal Medya Kullanıcıları Açısından Satın Alma Sonrası Marka Farkındalığı ve Tüketici Davranışları Arasındaki İlişki}, journal={Dijital Çağda İşletmecilik Dergisi}, year=2020, pages={50-62} }