S. SAVAŞ, "Dijital Oyunlarda Kimlik Sunumu ve İmaj Yönetimi," In Oyunların Dijital Hali 2 , İstanbul: Literatürk Academia, 2022, pp.283-304.
SAVAŞ, S. Dijital Oyunlarda Kimlik Sunumu ve İmaj Yönetimi. 2022. In Oyunların Dijital Hali 2 , Literatürk Academia, İstanbul, 283-304.
SAVAŞ, S., (2022). Dijital Oyunlarda Kimlik Sunumu ve İmaj Yönetimi. Oyunların Dijital Hali 2 (pp.283-304), İstanbul: Literatürk Academia.
SAVAŞ, SEZGİN. "Dijital Oyunlarda Kimlik Sunumu ve İmaj Yönetimi." In Oyunların Dijital Hali 2 , 283-304. İstanbul: Literatürk Academia, 2022
SAVAŞ, SEZGİN. "Dijital Oyunlarda Kimlik Sunumu ve İmaj Yönetimi." Oyunların Dijital Hali 2 , Literatürk Academia, 2022, pp.283-304.
SAVAŞ, S. (2022) "Dijital Oyunlarda Kimlik Sunumu ve İmaj Yönetimi", Oyunların Dijital Hali 2 . İstanbul: Literatürk Academia.
@bookchapter{bookchapter, author ={SEZGİN SAVAŞ}, chaptertitle={Dijital Oyunlarda Kimlik Sunumu ve İmaj Yönetimi}, booktitle={ Oyunların Dijital Hali 2}, publisher={Literatürk Academia}, city={İstanbul},year={2022} }