H. DİKME And K. Boyacıoğlu, "Sağlık Kurumlarında İç Müşterinin Kurum Algısına Etkisi," THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , vol.12, pp.1104-1111, 2020
DİKME, H. And Boyacıoğlu, K. 2020. Sağlık Kurumlarında İç Müşterinin Kurum Algısına Etkisi. THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , vol.12 , 1104-1111.
DİKME, H., & Boyacıoğlu, K., (2020). Sağlık Kurumlarında İç Müşterinin Kurum Algısına Etkisi. THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , vol.12, 1104-1111.
DİKME, HÜSEYİN, And Kemal Boyacıoğlu. "Sağlık Kurumlarında İç Müşterinin Kurum Algısına Etkisi," THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , vol.12, 1104-1111, 2020
DİKME, HÜSEYİN And Boyacıoğlu, Kemal. "Sağlık Kurumlarında İç Müşterinin Kurum Algısına Etkisi." THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , vol.12, pp.1104-1111, 2020
DİKME, H. And Boyacıoğlu, K. (2020) . "Sağlık Kurumlarında İç Müşterinin Kurum Algısına Etkisi." THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , vol.12, pp.1104-1111.
@article{article, author={HÜSEYİN DİKME And author={Kemal Boyacıoğlu}, title={Sağlık Kurumlarında İç Müşterinin Kurum Algısına Etkisi}, journal={THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH}, year=2020, pages={1104-1111} }