B. ZENGİN And M. ÇAKMAK, "SOSYAL MEDYA KULLANIMININ TÜKETİCİLERİN YİYECEK İÇECEK İŞLETMESİ TERCİHLERİNE ETKİSİ," Diyalektolog - Ulusal Hakemlin Sosyal Arastirmalar Dergisi , vol.21, 2019
ZENGİN, B. And ÇAKMAK, M. 2019. SOSYAL MEDYA KULLANIMININ TÜKETİCİLERİN YİYECEK İÇECEK İŞLETMESİ TERCİHLERİNE ETKİSİ. Diyalektolog - Ulusal Hakemlin Sosyal Arastirmalar Dergisi , vol.21 .
ZENGİN, B., & ÇAKMAK, M., (2019). SOSYAL MEDYA KULLANIMININ TÜKETİCİLERİN YİYECEK İÇECEK İŞLETMESİ TERCİHLERİNE ETKİSİ. Diyalektolog - Ulusal Hakemlin Sosyal Arastirmalar Dergisi , vol.21.
ZENGİN, BURHANETTİN, And MUZAFFER ÇAKMAK. "SOSYAL MEDYA KULLANIMININ TÜKETİCİLERİN YİYECEK İÇECEK İŞLETMESİ TERCİHLERİNE ETKİSİ," Diyalektolog - Ulusal Hakemlin Sosyal Arastirmalar Dergisi , vol.21, 2019
ZENGİN, BURHANETTİN And ÇAKMAK, MUZAFFER. "SOSYAL MEDYA KULLANIMININ TÜKETİCİLERİN YİYECEK İÇECEK İŞLETMESİ TERCİHLERİNE ETKİSİ." Diyalektolog - Ulusal Hakemlin Sosyal Arastirmalar Dergisi , vol.21, 2019
ZENGİN, B. And ÇAKMAK, M. (2019) . "SOSYAL MEDYA KULLANIMININ TÜKETİCİLERİN YİYECEK İÇECEK İŞLETMESİ TERCİHLERİNE ETKİSİ." Diyalektolog - Ulusal Hakemlin Sosyal Arastirmalar Dergisi , vol.21.
@article{article, author={BURHANETTİN ZENGİN And author={MUZAFFER ÇAKMAK}, title={SOSYAL MEDYA KULLANIMININ TÜKETİCİLERİN YİYECEK İÇECEK İŞLETMESİ TERCİHLERİNE ETKİSİ}, journal={Diyalektolog - Ulusal Hakemlin Sosyal Arastirmalar Dergisi}, year=2019}