İ. SUCU, "Kurumsal Sosyal Sorumluluk Kampanyalarının Marka İmajına Etkisi: Türkcell Markası Örneği," Yalova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.10, no.21, pp.1-8, 2020
SUCU, İ. 2020. Kurumsal Sosyal Sorumluluk Kampanyalarının Marka İmajına Etkisi: Türkcell Markası Örneği. Yalova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.10, no.21 , 1-8.
SUCU, İ., (2020). Kurumsal Sosyal Sorumluluk Kampanyalarının Marka İmajına Etkisi: Türkcell Markası Örneği. Yalova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.10, no.21, 1-8.
SUCU, İPEK. "Kurumsal Sosyal Sorumluluk Kampanyalarının Marka İmajına Etkisi: Türkcell Markası Örneği," Yalova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.10, no.21, 1-8, 2020
SUCU, İPEK. "Kurumsal Sosyal Sorumluluk Kampanyalarının Marka İmajına Etkisi: Türkcell Markası Örneği." Yalova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.10, no.21, pp.1-8, 2020
SUCU, İ. (2020) . "Kurumsal Sosyal Sorumluluk Kampanyalarının Marka İmajına Etkisi: Türkcell Markası Örneği." Yalova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.10, no.21, pp.1-8.
@article{article, author={İPEK IŞILAY}, title={Kurumsal Sosyal Sorumluluk Kampanyalarının Marka İmajına Etkisi: Türkcell Markası Örneği}, journal={Yalova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2020, pages={1-8} }