Ü. BAŞARAN And M. YILDIZ, "REKLAM İLGİLENİMİ, REKLAMA YÖNELİK TUTUM VE SATIN ALMA NİYETİ ARASINDAKİ İLİŞKİLERİN ANALİZİ: MARKAYA YÖNELİK TUTUMUN ARACILIK ETKİSİ," International Marmara Social Sciences Congress , Kocaeli, Turkey, pp.5-6, 2021
BAŞARAN, Ü. And YILDIZ, M. 2021. REKLAM İLGİLENİMİ, REKLAMA YÖNELİK TUTUM VE SATIN ALMA NİYETİ ARASINDAKİ İLİŞKİLERİN ANALİZİ: MARKAYA YÖNELİK TUTUMUN ARACILIK ETKİSİ. International Marmara Social Sciences Congress , (Kocaeli, Turkey), 5-6.
BAŞARAN, Ü., & YILDIZ, M., (2021). REKLAM İLGİLENİMİ, REKLAMA YÖNELİK TUTUM VE SATIN ALMA NİYETİ ARASINDAKİ İLİŞKİLERİN ANALİZİ: MARKAYA YÖNELİK TUTUMUN ARACILIK ETKİSİ . International Marmara Social Sciences Congress (pp.5-6). Kocaeli, Turkey
BAŞARAN, ÜMİT, And MELİH YILDIZ. "REKLAM İLGİLENİMİ, REKLAMA YÖNELİK TUTUM VE SATIN ALMA NİYETİ ARASINDAKİ İLİŞKİLERİN ANALİZİ: MARKAYA YÖNELİK TUTUMUN ARACILIK ETKİSİ," International Marmara Social Sciences Congress, Kocaeli, Turkey, 2021
BAŞARAN, ÜMİT And YILDIZ, MELİH. "REKLAM İLGİLENİMİ, REKLAMA YÖNELİK TUTUM VE SATIN ALMA NİYETİ ARASINDAKİ İLİŞKİLERİN ANALİZİ: MARKAYA YÖNELİK TUTUMUN ARACILIK ETKİSİ." International Marmara Social Sciences Congress , Kocaeli, Turkey, pp.5-6, 2021
BAŞARAN, Ü. And YILDIZ, M. (2021) . "REKLAM İLGİLENİMİ, REKLAMA YÖNELİK TUTUM VE SATIN ALMA NİYETİ ARASINDAKİ İLİŞKİLERİN ANALİZİ: MARKAYA YÖNELİK TUTUMUN ARACILIK ETKİSİ." International Marmara Social Sciences Congress , Kocaeli, Turkey, pp.5-6.
@conferencepaper{conferencepaper, author={ÜMİT BAŞARAN And author={MELİH YILDIZ}, title={REKLAM İLGİLENİMİ, REKLAMA YÖNELİK TUTUM VE SATIN ALMA NİYETİ ARASINDAKİ İLİŞKİLERİN ANALİZİ: MARKAYA YÖNELİK TUTUMUN ARACILIK ETKİSİ}, congress name={International Marmara Social Sciences Congress}, city={Kocaeli}, country={Turkey}, year={2021}, pages={5-6} }