İ. Gümüş And , "TRANSMEDYA HİKAYECİLİĞİ ARACILIĞI İLE MARKA SADAKATİ İNŞASINA YÖNELİK BİR ÖRNEK ÇALIŞMA:‘ANGRYBİRDS," Uluslararası Halkla İlişkiler Ve Reklam Çalışmaları Dergisi , vol.2, no.1, pp.174-197, 2019
Gümüş, İ. And 2019. TRANSMEDYA HİKAYECİLİĞİ ARACILIĞI İLE MARKA SADAKATİ İNŞASINA YÖNELİK BİR ÖRNEK ÇALIŞMA:‘ANGRYBİRDS. Uluslararası Halkla İlişkiler Ve Reklam Çalışmaları Dergisi , vol.2, no.1 , 174-197.
& Gümüş, İ., (2019). TRANSMEDYA HİKAYECİLİĞİ ARACILIĞI İLE MARKA SADAKATİ İNŞASINA YÖNELİK BİR ÖRNEK ÇALIŞMA:‘ANGRYBİRDS. Uluslararası Halkla İlişkiler Ve Reklam Çalışmaları Dergisi , vol.2, no.1, 174-197.
And İLKNUR GÜMÜŞ. "TRANSMEDYA HİKAYECİLİĞİ ARACILIĞI İLE MARKA SADAKATİ İNŞASINA YÖNELİK BİR ÖRNEK ÇALIŞMA:‘ANGRYBİRDS," Uluslararası Halkla İlişkiler Ve Reklam Çalışmaları Dergisi , vol.2, no.1, 174-197, 2019
And Gümüş, İLKNUR. "TRANSMEDYA HİKAYECİLİĞİ ARACILIĞI İLE MARKA SADAKATİ İNŞASINA YÖNELİK BİR ÖRNEK ÇALIŞMA:‘ANGRYBİRDS." Uluslararası Halkla İlişkiler Ve Reklam Çalışmaları Dergisi , vol.2, no.1, pp.174-197, 2019
Gümüş, İ. And (2019) . "TRANSMEDYA HİKAYECİLİĞİ ARACILIĞI İLE MARKA SADAKATİ İNŞASINA YÖNELİK BİR ÖRNEK ÇALIŞMA:‘ANGRYBİRDS." Uluslararası Halkla İlişkiler Ve Reklam Çalışmaları Dergisi , vol.2, no.1, pp.174-197.
@article{article, author={ And author={İLKNUR GÜMÜŞ}, title={TRANSMEDYA HİKAYECİLİĞİ ARACILIĞI İLE MARKA SADAKATİ İNŞASINA YÖNELİK BİR ÖRNEK ÇALIŞMA:‘ANGRYBİRDS}, journal={Uluslararası Halkla İlişkiler Ve Reklam Çalışmaları Dergisi}, year=2019, pages={174-197} }