M. ÖZAN, "STRETEJİK YÖNETİM ANLAYIŞI VE E-LOJİSTİK UYGULAMASININ, İŞLETMELERİN REKABET GÜCÜNE ETKİLERİ," In İŞLETME 2.0 , İstanbul: HİPERYAYIN 638, 2020, pp.20-50.
ÖZAN, M. STRETEJİK YÖNETİM ANLAYIŞI VE E-LOJİSTİK UYGULAMASININ, İŞLETMELERİN REKABET GÜCÜNE ETKİLERİ. 2020. In İŞLETME 2.0 , HİPERYAYIN 638, İstanbul, 20-50.
ÖZAN, M., (2020). STRETEJİK YÖNETİM ANLAYIŞI VE E-LOJİSTİK UYGULAMASININ, İŞLETMELERİN REKABET GÜCÜNE ETKİLERİ. İŞLETME 2.0 (pp.20-50), İstanbul: HİPERYAYIN 638.
ÖZAN, MUSTAFA. "STRETEJİK YÖNETİM ANLAYIŞI VE E-LOJİSTİK UYGULAMASININ, İŞLETMELERİN REKABET GÜCÜNE ETKİLERİ." In İŞLETME 2.0 , 20-50. İstanbul: HİPERYAYIN 638, 2020
ÖZAN, MUSTAFA. "STRETEJİK YÖNETİM ANLAYIŞI VE E-LOJİSTİK UYGULAMASININ, İŞLETMELERİN REKABET GÜCÜNE ETKİLERİ." İŞLETME 2.0 , HİPERYAYIN 638, 2020, pp.20-50.
ÖZAN, M. (2020) "STRETEJİK YÖNETİM ANLAYIŞI VE E-LOJİSTİK UYGULAMASININ, İŞLETMELERİN REKABET GÜCÜNE ETKİLERİ", İŞLETME 2.0 . İstanbul: HİPERYAYIN 638.
@bookchapter{bookchapter, author ={MUSTAFA ÖZAN}, chaptertitle={STRETEJİK YÖNETİM ANLAYIŞI VE E-LOJİSTİK UYGULAMASININ, İŞLETMELERİN REKABET GÜCÜNE ETKİLERİ}, booktitle={ İŞLETME 2.0}, publisher={HİPERYAYIN 638}, city={İstanbul},year={2020} }