İ. Sucu, "Kullanımlar ve Doyumlar Yaklaşımı perspektifinden dijital oyunlar ve Second Life örneği," Abant Kültürel Araştırmalar Dergisi , vol.5, no.9, pp.58-81, 2020
Sucu, İ. 2020. Kullanımlar ve Doyumlar Yaklaşımı perspektifinden dijital oyunlar ve Second Life örneği. Abant Kültürel Araştırmalar Dergisi , vol.5, no.9 , 58-81.
Sucu, İ., (2020). Kullanımlar ve Doyumlar Yaklaşımı perspektifinden dijital oyunlar ve Second Life örneği. Abant Kültürel Araştırmalar Dergisi , vol.5, no.9, 58-81.
Sucu, İPEK. "Kullanımlar ve Doyumlar Yaklaşımı perspektifinden dijital oyunlar ve Second Life örneği," Abant Kültürel Araştırmalar Dergisi , vol.5, no.9, 58-81, 2020
Sucu, İPEK. "Kullanımlar ve Doyumlar Yaklaşımı perspektifinden dijital oyunlar ve Second Life örneği." Abant Kültürel Araştırmalar Dergisi , vol.5, no.9, pp.58-81, 2020
Sucu, İ. (2020) . "Kullanımlar ve Doyumlar Yaklaşımı perspektifinden dijital oyunlar ve Second Life örneği." Abant Kültürel Araştırmalar Dergisi , vol.5, no.9, pp.58-81.
@article{article, author={İPEK IŞILAY}, title={Kullanımlar ve Doyumlar Yaklaşımı perspektifinden dijital oyunlar ve Second Life örneği}, journal={Abant Kültürel Araştırmalar Dergisi}, year=2020, pages={58-81} }