İ. SUCU And H. DİKME, "Müşteri İlişkileri Yönetiminin Bankacılık Sektörüne Getirdiği Değişen Müşteri Ve Çalışan İletişimi," THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , vol.13, no.69, pp.1126-1133, 2020
SUCU, İ. And DİKME, H. 2020. Müşteri İlişkileri Yönetiminin Bankacılık Sektörüne Getirdiği Değişen Müşteri Ve Çalışan İletişimi. THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , vol.13, no.69 , 1126-1133.
SUCU, İ., & DİKME, H., (2020). Müşteri İlişkileri Yönetiminin Bankacılık Sektörüne Getirdiği Değişen Müşteri Ve Çalışan İletişimi. THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , vol.13, no.69, 1126-1133.
SUCU, İPEK, And HÜSEYİN DİKME. "Müşteri İlişkileri Yönetiminin Bankacılık Sektörüne Getirdiği Değişen Müşteri Ve Çalışan İletişimi," THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , vol.13, no.69, 1126-1133, 2020
SUCU, İPEK And DİKME, HÜSEYİN. "Müşteri İlişkileri Yönetiminin Bankacılık Sektörüne Getirdiği Değişen Müşteri Ve Çalışan İletişimi." THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , vol.13, no.69, pp.1126-1133, 2020
SUCU, İ. And DİKME, H. (2020) . "Müşteri İlişkileri Yönetiminin Bankacılık Sektörüne Getirdiği Değişen Müşteri Ve Çalışan İletişimi." THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , vol.13, no.69, pp.1126-1133.
@article{article, author={İPEK SUCU And author={HÜSEYİN DİKME}, title={Müşteri İlişkileri Yönetiminin Bankacılık Sektörüne Getirdiği Değişen Müşteri Ve Çalışan İletişimi}, journal={THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH}, year=2020, pages={1126-1133} }