E. SÜZEN, "Sosyal Medya Pazarlamasında Başa Çıkma Stratejileri: İstatistiklere Dayalı Yaklaşım," 12. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi (19 – 20 Aralık 2023) (İCAR) , vol.1, Turkey, pp.83, 2023
SÜZEN, E. 2023. Sosyal Medya Pazarlamasında Başa Çıkma Stratejileri: İstatistiklere Dayalı Yaklaşım. 12. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi (19 – 20 Aralık 2023) (İCAR) , (Turkey), 83.
SÜZEN, E., (2023). Sosyal Medya Pazarlamasında Başa Çıkma Stratejileri: İstatistiklere Dayalı Yaklaşım . 12. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi (19 – 20 Aralık 2023) (İCAR) (pp.83). , Turkey
SÜZEN, EKREM. "Sosyal Medya Pazarlamasında Başa Çıkma Stratejileri: İstatistiklere Dayalı Yaklaşım," 12. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi (19 – 20 Aralık 2023) (İCAR), Turkey, 2023
SÜZEN, EKREM. "Sosyal Medya Pazarlamasında Başa Çıkma Stratejileri: İstatistiklere Dayalı Yaklaşım." 12. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi (19 – 20 Aralık 2023) (İCAR) , Turkey, pp.83, 2023
SÜZEN, E. (2023) . "Sosyal Medya Pazarlamasında Başa Çıkma Stratejileri: İstatistiklere Dayalı Yaklaşım." 12. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi (19 – 20 Aralık 2023) (İCAR) , Turkey, p.83.
@conferencepaper{conferencepaper, author={EKREM SÜZEN}, title={Sosyal Medya Pazarlamasında Başa Çıkma Stratejileri: İstatistiklere Dayalı Yaklaşım}, congress name={12. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi (19 – 20 Aralık 2023) (İCAR)}, city={}, country={Turkey}, year={2023}, pages={83} }