A. Duygun, "Sosyal Medya Bağımlılığının Tüketici Satın Alma Karar Sürecine Etkisi," Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.6, no.2, pp.1351-1375, 2018
Duygun, A. 2018. Sosyal Medya Bağımlılığının Tüketici Satın Alma Karar Sürecine Etkisi. Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.6, no.2 , 1351-1375.
Duygun, A., (2018). Sosyal Medya Bağımlılığının Tüketici Satın Alma Karar Sürecine Etkisi. Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.6, no.2, 1351-1375.
Duygun, ADNAN. "Sosyal Medya Bağımlılığının Tüketici Satın Alma Karar Sürecine Etkisi," Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.6, no.2, 1351-1375, 2018
Duygun, ADNAN. "Sosyal Medya Bağımlılığının Tüketici Satın Alma Karar Sürecine Etkisi." Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.6, no.2, pp.1351-1375, 2018
Duygun, A. (2018) . "Sosyal Medya Bağımlılığının Tüketici Satın Alma Karar Sürecine Etkisi." Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.6, no.2, pp.1351-1375.
@article{article, author={ADNAN DUYGUN}, title={Sosyal Medya Bağımlılığının Tüketici Satın Alma Karar Sürecine Etkisi}, journal={Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi}, year=2018, pages={1351-1375} }