C. TÜRKER, "Algılanan Tüketici Etkinliği ile Şirketlerin Sosyal Sorumluluk Performanslarına Dayalı Satın Alma Davranışı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi," II. INTERNATIONAL CONFERENCE ON GLOBAL COMPETITION AND INNOVATION MANAGEMENT , 2020
TÜRKER, C. 2020. Algılanan Tüketici Etkinliği ile Şirketlerin Sosyal Sorumluluk Performanslarına Dayalı Satın Alma Davranışı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. II. INTERNATIONAL CONFERENCE ON GLOBAL COMPETITION AND INNOVATION MANAGEMENT .
TÜRKER, C., (2020). Algılanan Tüketici Etkinliği ile Şirketlerin Sosyal Sorumluluk Performanslarına Dayalı Satın Alma Davranışı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi . II. INTERNATIONAL CONFERENCE ON GLOBAL COMPETITION AND INNOVATION MANAGEMENT
TÜRKER, CANSU. "Algılanan Tüketici Etkinliği ile Şirketlerin Sosyal Sorumluluk Performanslarına Dayalı Satın Alma Davranışı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi," II. INTERNATIONAL CONFERENCE ON GLOBAL COMPETITION AND INNOVATION MANAGEMENT, 2020
TÜRKER, CANSU. "Algılanan Tüketici Etkinliği ile Şirketlerin Sosyal Sorumluluk Performanslarına Dayalı Satın Alma Davranışı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi." II. INTERNATIONAL CONFERENCE ON GLOBAL COMPETITION AND INNOVATION MANAGEMENT , 2020
TÜRKER, C. (2020) . "Algılanan Tüketici Etkinliği ile Şirketlerin Sosyal Sorumluluk Performanslarına Dayalı Satın Alma Davranışı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi." II. INTERNATIONAL CONFERENCE ON GLOBAL COMPETITION AND INNOVATION MANAGEMENT .
@conferencepaper{conferencepaper, author={CANSU TÜRKER}, title={Algılanan Tüketici Etkinliği ile Şirketlerin Sosyal Sorumluluk Performanslarına Dayalı Satın Alma Davranışı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi}, congress name={II. INTERNATIONAL CONFERENCE ON GLOBAL COMPETITION AND INNOVATION MANAGEMENT}, city={}, country={}, year={2020}}