Eğitim Bilgileri
2016 - 2019
2016 - 2019Doktora
Beykent Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İşletme Yönetimi (Dr), Türkiye
1991 - 1996
1991 - 1996Lisans
İhsan Doğramacı Bilkent Üniversitesi, İktisadi, İdari Ve Sosyal Bilimler Fakültesi, Uluslararası İlişkiler Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2019
2019Doktora
Pazarlamada yaratıcı yeniliklerin, kitle kaynaklı yaklaşımın pazar ve işletme performansına etkisinin incelenmesi
Beykent Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İşletme Yönetimi (Dr)
Yabancı Diller
C1 İleri
C1 İleriİngilizce
Verdiği Dersler
Lisans
Lisans
UAT 301 Yenileşim Yönetimi
BUS 335 Management Information Systems
ULT 338 Lojistik Bilgi Sistemleri ve E-Lojistik
AVM 417 Sustainability Management in Aviation
UTI 426 Elektronik Ticaret
ITR 426 E-Commerce
EKF 2218 Sürdürülebilirliğe Giriş
UTI 432 İnovasyon ve Teknoloji
ITR 432 Innovation and Technology
UTI 426 Elektronik Ticaret
UIT 306 Uluslararası Pazarlama
Makaleler
Tümü (4)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
Scopus (3)
TRDizin (1)
2024
20241. Sürdürülebilir Havayollarının Tüketici Tarafından Kabulünü Etkileyen Teşvik Edici Faktörler
YILDIZ O., KELLECİ A., BAŞAKCI T.
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
, cilt.13, sa.1, ss.174-202, 2024 (TRDizin)
2022
20222. Key Determinants of Luxury Marketing Accordant with Sustainability-Oriented Value Perspectives
Kelleci A.
Sustainability (Switzerland)
, cilt.14, sa.10, 2022 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus)
2022
20223. Four-Stage Model of Value Creation for Sustainability-Oriented Marketing: En Route to Participatory Marketing
Kelleci A.
Journal of Macromarketing
, cilt.42, sa.1, ss.5-11, 2022 (SSCI, Scopus)
2021
20214. A guiding framework for levels of sustainability in marketing
Kelleci A., Yıldız O.
Sustainability (Switzerland)
, cilt.13, sa.4, ss.1-14, 2021 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus)