Öğr. Gör. CAFER AHMET ÇİNAR


İSTANBUL GELİŞİM MESLEK YÜKSEKOKULU, WEB TASARIMI VE KODLAMA

Araştırmacı kurumdan ayrılmıştır

Eğitim Bilgileri

2019 - 2022

2019 - 2022

Yüksek Lisans

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Yl) (Tezli), Türkiye

2019 - 2020

2019 - 2020

Yüksek Lisans

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Yl) (Tezli), Türkiye

2015 - 2019

2015 - 2019

Lisans

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2022

2022

Yüksek Lisans

Artırılmış gerçeklik uygulamalarında bölünmüş-dikkat etkisi: Mekansal yakınlığın rolü

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Yl) (Tezli)

2022

2022

Yüksek Lisans

Artırılmış gerçeklik uygulamalarında bölünmüş-dikkat etkisi: Mekansal yakınlığın rolü

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Yl) (Tezli)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2022

2022

1. ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK UYGULAMALARINDA BÖLÜNMÜŞ-DİKKAT ETKİSİ: MEKÂNSAL YAKINLIĞIN ROLÜ

ÇİNAR C. A., ÖZDEMİR M.

Sanal Evren ve Gerçeklik Sarmalında Eğitim, Çanakkale, Türkiye, 07 Eylül 2022, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2022

2022

1. A Game-Based Content and Language-Integrated Learning Practice for Environmental Awareness (ENVglish): User Perceptions

BATURAY M. H., YASTIBAŞ A. E., EKŞİ G., ÇİNAR C. A.

Handbook of Research on Acquiring 21st Century Literacy Skills Through Game-Based Learning, Carol-Ann Lane, Editör, IGI GLOBAL, ss.510-531, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

2. Augmented Reality-Based Digital Storytelling in Language Teaching and Learning: A Suggested Lesson Plan

YASTIBAŞ A. E., BATURAY M. H., ÇİNAR C. A.

Emerging Concepts in Technology-Enhanced Language Teaching and Learning, Bin Zou, Editör, IGI GLOBAL, ss.42-65, 2022