Eğitim Bilgileri
2019 - 2022
2019 - 2022Yüksek Lisans
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Yl) (Tezli), Türkiye
2019 - 2020
2019 - 2020Yüksek Lisans
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Yl) (Tezli), Türkiye
2015 - 2019
2015 - 2019Lisans
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2022
2022Yüksek Lisans
Artırılmış gerçeklik uygulamalarında bölünmüş-dikkat etkisi: Mekansal yakınlığın rolü
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Yl) (Tezli)
2022
2022Yüksek Lisans
Artırılmış gerçeklik uygulamalarında bölünmüş-dikkat etkisi: Mekansal yakınlığın rolü
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Yl) (Tezli)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2022
20221. ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK UYGULAMALARINDA BÖLÜNMÜŞ-DİKKAT ETKİSİ: MEKÂNSAL YAKINLIĞIN ROLÜ
ÇİNAR C. A., ÖZDEMİR M.
Sanal Evren ve Gerçeklik Sarmalında Eğitim, Çanakkale, Türkiye, 07 Eylül 2022, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2022
20221. A Game-Based Content and Language-Integrated Learning Practice for Environmental Awareness (ENVglish): User Perceptions
BATURAY M. H., YASTIBAŞ A. E., EKŞİ G., ÇİNAR C. A.
Handbook of Research on Acquiring 21st Century Literacy Skills Through Game-Based Learning, Carol-Ann Lane, Editör, IGI GLOBAL, ss.510-531, 2022
2022
20222. Augmented Reality-Based Digital Storytelling in Language Teaching and Learning: A Suggested Lesson Plan
YASTIBAŞ A. E., BATURAY M. H., ÇİNAR C. A.
Emerging Concepts in Technology-Enhanced Language Teaching and Learning, Bin Zou, Editör, IGI GLOBAL, ss.42-65, 2022