Çevrimiçi Yiyecek İçecek Platformlarında Kişisel ve Kurumsal Güvenin Marka Tutumu ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi: Marka Cinsiyeti Özelliklerinin Düzenleyici Rolü
ALIZADEHFANAELOO P.
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi, cilt.15, sa.3, ss.835-866, 2022 (TRDizin)
-
Yayın Türü:
Makale / Tam Makale
-
Cilt numarası:
15
Sayı:
3
-
Basım Tarihi:
2022
-
Dergi Adı:
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
-
Derginin Tarandığı İndeksler:
TR DİZİN (ULAKBİM)
-
Sayfa Sayıları:
ss.835-866
-
İstanbul Gelişim Üniversitesi Adresli:
Evet