Çevrimiçi Yiyecek İçecek Platformları İçin Marka İlgileniminin, Kişisel ve Kurumsal Güvenin Tüketici İzni Üzerindeki Etkisi: Tüketicilerin Dışa Dönüklük Kişilik Özelliklerinin Düzenleyici Rolü
ALIZADEHFANAELOO P.
İşletme Araştırmaları Dergisi, cilt.14, sa.3, ss.2309-2324, 2022 (TRDizin)
-
Yayın Türü:
Makale / Tam Makale
-
Cilt numarası:
14
Sayı:
3
-
Basım Tarihi:
2022
-
Doi Numarası:
10.20491/isarder.2022.1503
-
Dergi Adı:
İşletme Araştırmaları Dergisi
-
Derginin Tarandığı İndeksler:
TR DİZİN (ULAKBİM)
-
Sayfa Sayıları:
ss.2309-2324
-
İstanbul Gelişim Üniversitesi Adresli:
Evet