Çevrimiçi Yiyecek İçecek Platformları İçin Marka İlgileniminin, Kişisel ve Kurumsal Güvenin Tüketici İzni Üzerindeki Etkisi: Tüketicilerin Dışa Dönüklük Kişilik Özelliklerinin Düzenleyici Rolü


ALIZADEHFANAELOO P.

İşletme Araştırmaları Dergisi, cilt.14, sa.3, ss.2309-2324, 2022 (TRDizin)

  • Yayın Türü: Makale / Tam Makale
  • Cilt numarası: 14 Sayı: 3
  • Basım Tarihi: 2022
  • Doi Numarası: 10.20491/isarder.2022.1503
  • Dergi Adı: İşletme Araştırmaları Dergisi
  • Derginin Tarandığı İndeksler: TR DİZİN (ULAKBİM)
  • Sayfa Sayıları: ss.2309-2324
  • İstanbul Gelişim Üniversitesi Adresli: Evet