Biyografi
Dr. Adıgüzel, lisans eğitimini 1999 yılında Marmara Üniversitesi Matematik Eğitimi üzerine, Yüksek Lisansını da aynı alanda 2001 yılında Boğaziçi Üniversitesinde tamamlamıştır. Dr. Adıgüzel, Doktora eğitimini 2008 yılında Texas A&M Üniversitesinin Eğitim Psikolojisi ve Teknolojisi alanında bitirerek 2009 yılında Türkiye’ye dönüş yapmış, 2012’de Doçent ve 2018’de Profesör olmuştur.
Dr. Adıgüzel, 1996 yılında, özel bir şirkette Multimedya Yazılım ve Program Geliştiricisi olarak çalışma hayatına başlayıp, 1999-2002 yılları arasında Yeditepe Üniversitesinde önce Araştırma Görevlisi ardından Öğretim Görevlisi olarak çalışarak akademik hayata atılmıştır. 2002-2009 yılları arasında Texas A&M Üniversitesinde Web Yöneticisi, Veritabanı Yöneticisi ve Özel Eğitim Teknolojisi ile ilgili projede araştırmacı olarak görev yapan Dr. Adıgüzel, daha sonra, Bahçeşehir Üniversitesi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi bölümünde 2020 yılına kadar öğretim üyesi olarak çalışmıştır. Bu süreçlerde, birçok merkezin ve lisansüstü programların kurucu koordinatörlüğü ve dekan yardımcılığı gibi görevlerde bulunmuştur. 2020 akademik yılı başında Sektörel Eğitim bölümünde öğretim üyesi ve Öğrenme ve Öğretme Ofisi kurucu direktörü olarak Özyeğin Üniversitesi’ne katılmış ve bu görevlerine 2024 akademik yılına kadar devam etmiştir. Dr. Adıgüzel aynı zamanda 2020 yılında hayata geçirdiği STEM eğitimi üzerine AR ve VR ile zenginleştirilmiş içeriklerin geliştirildiği ve danışmanlıkların verildiği kendi start-up şirketi (STEMXR) bulunmaktadır.
Şimdiye kadar 40’dan fazla yüksek lisans ve doktora öğrencisine danışmanlık yapmış olan Dr. Adıgüzel’in Bilgisayar Eğitimi, Fen, Matematik ve Özel Eğitim alanlarında teknoloji ile tasarım, geliştirme ve dönüşüm üzerine Ulusal ve Uluslararası birçok proje, makale, bildiri ve kitap çalışması vardır. Dr. Adıgüzel, 2019’dan beri, Contemporary Educational Technology adlı derginin üç baş-editöründen (Editor-in-Chief) birisidir. Aynı zamanda, the Online Journal of Communication and Media Technologies (OJCMT) dergisinin de editörüdür.
Eğitim Bilgileri
2002 - 2008
2002 - 2008Doktora
Texas A&M University, Amerika Birleşik Devletleri
1999 - 2001
1999 - 2001Yüksek Lisans
Boğaziçi Üniversitesi, Türkiye
1994 - 1999
1994 - 1999Lisans
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
Yabancı Diller
İngilizce
Araştırma Alanları
Davranış Bilimleri
Bilişsel Bilim
Enformasyon Teknolojileri
Eğitim Bilimleri
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojisi Eğitimi
Özel Eğitim
Mesleki Eğitim
Öğretmen Eğitimi
Ortaöğretim Alan Öğretmenliği
Ortaöğretim Fen ve Mat. Alanları Öğretmenliği
Algoritmalar
Yapay Zeka, Bilgisayarda Öğrenme ve Örüntü Tanıma
Akademik Ünvanlar / Görevler
2025 - Devam Ediyor
2025 - Devam EdiyorProf. Dr.
İstanbul Gelişim Üniversitesi, Bilgisayar Teknolojileri Robotik Uygulama Ve Araştırma Merkezi
2025 - Devam Ediyor
2025 - Devam EdiyorProf. Dr.
İstanbul Gelişim Üniversitesi, Mühendislik Ve Mimarlık Fakültesi, Bilgisayar Mühendisliği (İngilizce)
2020 - 2024
2020 - 2024Prof. Dr.
Özyeğin Üniversitesi
2018 - 2020
2018 - 2020Prof. Dr.
Bahçeşehir Üniversitesi
2012 - 2017
2012 - 2017Doç. Dr.
Bahçeşehir Üniversitesi
2009 - 2012
2009 - 2012Yrd. Doç. Dr.
Bahçeşehir Üniversitesi
Yönetimsel Görevler
2020 - 2024
2020 - 2024Merkez Müdürü
Özyeğin Üniversitesi
2018 - 2020
2018 - 2020Program Koordinatörü
Bahçeşehir Üniversitesi
2012 - 2017
2012 - 2017Merkez Müdürü
Bahçeşehir Üniversitesi
2011 - 2014
2011 - 2014Dekan Yardımcısı
Bahçeşehir Üniversitesi
2012 - 2013
2012 - 2013Program Koordinatörü
Bahçeşehir Üniversitesi
2012 - 2013
2012 - 2013Program Koordinatörü
Bahçeşehir Üniversitesi
Akademi Dışı Deneyim
2008 - 2009
2008 - 2009Assistant Research Scientist
Texas A&M University, Assistant Research Scientist
2005 - 2008
2005 - 2008Database Admin
Texas A&M University, Database Admin
2002 - 2005
2002 - 2005Graduate Assistant
Texas A&M University, Graduate Assistant
2001 - 2002
2001 - 2002Öğretim Görevlisi
Yeditepe Üniversitesi, Öğretim Görevlisi
2000 - 2001
2000 - 2001Araştırma Görevlisi
Yeditepe Üniversitesi, Araştırma Görevlisi
1999 - 2000
1999 - 2000Öğretmen
Fikret Yüzatlı İlköğretim Okulu, Öğretmen
Verdiği Dersler
Lisans
DISTANCE EDUCATION
Eğitim Felsefesi
Web Technologies for Mathematical Sciences
DISTANCE EDUCATION
Yönetilen Tezler
2025
2025Doktora
CRITICAL ANALYSIS AND EVALUATION OF LEARNING AND TEACHING IMPLEMENTATIONS IN A FLIPPED UNIVERSITY
ADIGÜZEL T. (Danışman)
P.DOĞU(Öğrenci)
2024
2024Doktora
Sınıf öğretmenlerinin alfa kuşağı öğrenme ortamlarına hazır olma durumlarının incelenmesi
ADIGÜZEL T. (Danışman)
B.ABBASOĞLU(Öğrenci)
2024
2024Doktora
Alfa kuşağına atfedilen dört becerinin erken çocukluk dönemi kapsamında araştırılması: Dijital okuryazarlık, problem çözme ve eleştirel düşünme, yaratıcılık, iş birliği
ADIGÜZEL T. (Danışman)
B.YILDIZHAN(Öğrenci)
2023
2023Doktora
Proje-temelli ders ortamında öğretmen adaylarının çevik yaklaşım ve 21. yüzyıl becerileri ile ilgili deneyimlerinin incelenmesi
ADIGÜZEL T. (Danışman)
İ.BURCU(Öğrenci)
2023
2023Doktora
Experiences and reflections of first-year teachers in a professional development program based on Community of Inquiry framework
ADIGÜZEL T. (Danışman)
Y.NALKESEN(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
HyFlex öğretim modeline yönelik öğretmen deneyimlerinin incelenmesi
ADIGÜZEL T. (Danışman)
S.DURALI(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Ortaokul öğrencilerinin harmanlanmış öğrenme ortamında proje hazırlık süreçlerinin incelenmesi: Bir eylem araştırması
ADIGÜZEL T. (Danışman)
K.EMİNOĞLU(Öğrenci)
2022
2022Doktora
Redesigning, developing and validating a teacher professional development program fostering critical thinking skills for online delivery
ADIGÜZEL T. (Danışman)
B.ÖRENTÜRK(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
İki dilli Türk öğrenciler için akademik Türkçe dersinin geliştirme ve değerlendirme çalışması
ADIGÜZEL T. (Danışman)
K.YILMAZ(Öğrenci)
2022
2022Doktora
A case study: İmplementation and evaluation of asynchronous online professional development program leveraged with active and micro learning strategies
ADIGÜZEL T. (Danışman)
M.AKIN(Öğrenci)
2022
2022Doktora
The Effect of Interface Interactions on the Effectiveness of Distance Training for Corporate Company Employees
ADIGÜZEL T. (Danışman)
S.KONAN(Öğrenci)
2022
2022Doktora
A multiple case study: Identifying innovational capacities of technical and vocational high schools
ADIGÜZEL T. (Danışman)
H.ZEYNEP(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
8. sınıf öğrencilerinin matematiksel yaratıcılık düzeyleri ile matematik skorları arasındaki ilişki üzerine bir araştırma
ADIGÜZEL T. (Danışman)
E.AYDAĞ(Öğrenci)
2021
2021Doktora
Programlama dersi alan bilgisayar mühendisliği öğrencilerinin yabancı dilde yazma deneyimlerinin incelenmesi
ADIGÜZEL T. (Danışman)
H.BAYEZİT(Öğrenci)
2021
2021Doktora
Technology integration through evidence-based multimodal reflective professional training for in-service QEnglish language instructors
ADIGÜZEL T. (Danışman)
M.HALDUN(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
6. sınıf öğrencilerinin zekâ oyunlarında kullandığı problem çözme stratejilerinin belirlenmesi
ADIGÜZEL T. (Danışman)
T.BAYRAMİN(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
Merkezi ders planıyla öğretim yapılan okullarda öğretmen yaratıcılığı
ADIGÜZEL T. (Danışman)
Y.SELİM(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
Ters yüz sınıf modeli ile yeniden tasarlanmış bir Almanca Dersi: Bir durum çalışması
ADIGÜZEL T. (Danışman)
M.AYKUL(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
İlkokul 3.sınıf öğrencilerinin bilişim teknolojileri ve yazılım dersinde bilgisayarsız etkinlikler ile yaşantıları: Bir eylem araştırması
ADIGÜZEL T. (Danışman)
B.BONCUKÇU(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Acoustic labyrinth: Validation of a game based heart auscultation educational tool
ADIGÜZEL T. (Danışman)
Z.NESRİN(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Grafik tasarım ve çizim programlarının öğretimi için tasarlanan harmanlanmış bir derse yönelik durum araştırması
ADIGÜZEL T. (Danışman)
S.ASLAN(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Elektronik veritabanlarının veri madenciliği yöntemi ile analize edilmesi
ADIGÜZEL T. (Danışman)
E.KARAASLAN(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Yükseköğretimde kitlesel temel bilim dersinde sınıf içi etkileşime yönelik taşınabilir teknoloji (mobil) kullanımı
ADIGÜZEL T. (Danışman)
C.ATEŞOL(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Using interactive video technology in corporate training
ADIGÜZEL T. (Danışman)
K.TORUN(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Critical thinking activities for preschool children
ADIGÜZEL T. (Danışman)
R.CHAIKH(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
STEM odaklı olarak yeniden tasarlanan okul öncesi öğretmenliği bölümü fen ve matematik eğitimi dersinin uygulanma süreci : Bir durum çalışması
ADIGÜZEL T. (Danışman)
A.SAĞBAŞ(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
STEM odaklı tanımlanan ders planlarının özellikleri: Bir meta-sentez çalışması
ADIGÜZEL T. (Danışman)
N.ÖZMEN(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
5. sınıf matematik dersinin harmanlanmış öğrenme ortamında işlenmesi: Bir durum çalışması
ADIGÜZEL T. (Danışman)
A.DÜRNEL(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Okul öncesi dönemdeki otizmli çocuklara yönelik mobil eğitsel yazılım tasarımı geliştirilmesi ve değerlendirilmesi
ADIGÜZEL T. (Danışman)
D.YILMAZ(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
A case study in an english preparatory school in Turkey: Do online practice tests contribute to success in in-class exams?
ADIGÜZEL T. (Danışman)
A.PAMUKÇU(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
The effect of interactive video use on distance students' perceptions of learning in a massive online psychology course
ADIGÜZEL T. (Danışman)
A.AKTEPE(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
11. sınıf kimya dersinin ters yüz sınıf modeli ile işlenmesi: Bir durum araştırması
ADIGÜZEL T. (Danışman)
H.ARZU(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
Eğitimde akıllı tahta kullanımı üzerine derleme çalışması
ADIGÜZEL T. (Danışman)
E.SANCAK(Öğrenci)
2016
2016Yüksek Lisans
A Case study on mobile-blended collaborative learning in an English as a foreign language (EFL) context
ADIGÜZEL T. (Danışman)
H.AVCI(Öğrenci)
2015
2015Yüksek Lisans
Eğitim kurumlarında teknoloji ile değişim süreci: Bir yükseköğretim kurumu örneği
ADIGÜZEL T. (Danışman)
F.DENİZ(Öğrenci)
2015
2015Yüksek Lisans
Design, development and validation of massive online urban awareness course
ADIGÜZEL T. (Danışman)
G.AKÇA(Öğrenci)
2015
2015Yüksek Lisans
Portfolio speaking tasks accommodated by video - recordings as an alternative way of assessment in an English preparatory school
ADIGÜZEL T. (Danışman)
A.TEMİZEL(Öğrenci)
2015
2015Yüksek Lisans
Okullarda ters-yüz sınıf modelinin uygulanmasına yönelik bir vaka çalışması
ADIGÜZEL T. (Danışman)
B.GAMZE(Öğrenci)
2013
2013Yüksek Lisans
Öğrenme güçlüğü yaşayan 1.-3. sınıf öğrencileri için web destekli uyarlanabilir öğrenme sistemi geliştirilmesi, uygulanması ve değerlendirilmesi
ADIGÜZEL T. (Danışman)
S.HOPCAN(Öğrenci)
2013
2013Yüksek Lisans
Okul öncesi öğrencilerine renk kavramını kazandırmada eğitsel yazılım geliştirme ve geçerliğini ölçme çalışması
ADIGÜZEL T. (Danışman)
N.GÜRBULAK(Öğrenci)
2013
2013Yüksek Lisans
Okul öncesi eğitimine yönelik bilgisayar destekli öğretim tasarımı
ADIGÜZEL T. (Danışman)
B.KÜÇÜKOĞLU(Öğrenci)
2013
2013Yüksek Lisans
Özel öğrenme güçlüğü yaşayan öğrenciler için web destekli uyarlanabilir öğretim sistemi tasarımı
ADIGÜZEL T. (Danışman)
E.POLAT(Öğrenci)
Makaleler
2025
20251. Teachers and AI: Understanding the factors influencing AI integration in K-12 education
Filiz O., Kaya M. H., Adiguzel T.
Education and Information Technologies
, cilt.30, sa.13, ss.17931-17967, 2025 (SSCI, Scopus)
2025
20252. Exploring views and experiences of faculty members’ participation in an asynchronous online program: Using a micro-learning format and CoP framework
Bulut M. A., Adigüzel T., Kaya M. H.
INNOVATIONS IN EDUCATION AND TEACHING INTERNATIONAL , cilt.1, ss.1-17, 2025 (SSCI, Scopus)
2025
20253. Exploring the acceptance of ChatGPT in higher education: a comprehensive quantitative study of university students and faculty
Kaya M. H., Adigüzel T.
Frontiers in Education
, cilt.10, 2025 (ESCI, Scopus)
2024
20244. Examining the Foreign Language Writing Experiences of Computer Engineering Students
BAYEZİT H., ADIGÜZEL T.
American Journal of Qualitative Research , cilt.8, sa.2, ss.116-135, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
20245. HyFlex teaching experience and reflections in K-12
Filiz O., Kaya M. H., Adigüzel T.
Online Journal of Communication and Media Technologies
, cilt.14, sa.1, 2024 (ESCI, Scopus)
2023
20236. Hizmet-içi Öğretmenlere Yönelik Yansıtmalı Hibrit Mesleki Eğitim
Kaya M. H., Adiguzel T.
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
, cilt.40-2, sa.1, ss.101-119, 2023 (TRDizin)
2023
20237. Teaching self-regulation through role modeling in K-12
Adigüzel T., Aşık G., Bulut M. A., Kaya M. H., Özel S.
Frontiers in Education
, cilt.8, 2023 (ESCI, Scopus)
2023
20238. Revolutionizing education with AI: Exploring the transformative potential of ChatGPT
Adigüzel T., Kaya M. H., Cansu F. K.
Contemporary Educational Technology
, cilt.15, sa.3, 2023 (Scopus)
2023
20239. Integrating cognitive presence strategies: A professional development training for K-12 teachers
ADIGÜZEL T., Kaya M. H., Bulut M. A., Mete S. E., Nalkesen-Akin Y.
Contemporary Educational Technology
, cilt.15, sa.2, 2023 (Scopus)
2023
202310. Adaptation of Youth Innovational Skills Measurement Tool for Turkish Usage
Altinişik H. Z., Adigüzel T., Gençer Y. G.
Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , cilt.31, sa.1, ss.155-164, 2023 (TRDizin)
2021
202111. Technology Integration Through Evidence-Based Multimodal Reflective Professional Training
Kaya M. H., Adigüzel T.
Contemporary Educational Technology
, cilt.13, sa.4, 2021 (Scopus)
2020
202012. FETEMM odaklı olarak tanımlanan ders planlarının özellikleri: Bir meta-sentez çalışması
Özmen N., Adigüzel T., Özel S.
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi , cilt.37, ss.123-154, 2020 (TRDizin)
2020
202013. FeTeMM Odaklı Olarak Tanımlanan Ders Planları için Bir Çerçeve: Bir Meta-Sentez Çalışması
Özmen N., Adiguzel T., Ozel S.
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
, cilt.37, sa.0, ss.123-153, 2020 (TRDizin)
2020
202014. Teaching and learning experiences with enhanced books in engineering math and science courses
Adigüzel T., Kamit T., Ertas B.
Contemporary Educational Technology
, cilt.11, sa.2, ss.143-158, 2020 (Scopus)
2019
201915. Acoustic labyrinth: Validation of a game –-based heart auscultation educational tool
Coskun Z. N., Adigüzel T., Çatak G.
World Journal on Educational Technology: Current Issues
, cilt.11, sa.4, ss.245-256, 2019 (Scopus)
2017
201716. Eğitim kurumlarında teknoloji ile değişim süreci: Bir yükseköğretim kurumu örneği
Yalçin Tepe F. D., Adigüzel T.
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik)
, cilt.16, sa.63, ss.1242-1261, 2017 (TRDizin)
2017
201717. Examining a web-based peer feedback system in an introductory computer literacy course
Adigüzel T., Varank I., Erkoç M. F., Buyukimdat M. K.
Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education
, cilt.13, sa.1, ss.237-251, 2017 (Scopus)
2017
201718. A case study on mobile-blended collaborative learning in an english as a foreign language (EFL) context
Avci H., Adigüzel T.
International Review of Research in Open and Distributed Learning
, cilt.18, sa.7, ss.45-58, 2017 (SSCI, Scopus)
2016
201619. Analysis of factors influencing interest in STEM career: Comparison between American and Turkish high school students with high ability
Bahar A., Adigüzel T.
Journal of STEM Education: Innovations and Research , cilt.17, sa.3, ss.64-69, 2016 (Hakemli Dergi)
2014
201420. Effectiveness of an online automated evaluation and feedback system in an introductory computer literacy course
Varank I., Erkoç M. F., Büyükimdat M. K., Aktaş M. S., Yeni S., Adigüzel T., et al.
Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education
, cilt.10, sa.5, ss.395-404, 2014 (SSCI, Scopus)
2014
201421. Effective teacher qualities from international mathematics, science, and computer teachers' perspectives
Sahin A., Adigüzel T.
Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education
, cilt.10, sa.6, ss.635-646, 2014 (SSCI, Scopus)
2014
201422. STEM related after-school program activities and associated outcomes on student learning Fen, teknoloji, mühendislik ve matematik İçerikli okul sonrasi{dotless} etkinlikler ve öǧrenciler üzerindeki etkileri
Sahin A., Ayar M. C., Adigüzel T.
Kuram ve Uygulamada Egitim Bilimleri
, cilt.14, sa.1, ss.309-322, 2014 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2012
201223. Toward a new university paradigm in higher education Yükseköǧretimde yeni bir üniversite paradigmasina doǧru
Şimşek H., Adigüzel T.
Egitim ve Bilim
, cilt.37, sa.166, ss.250-261, 2012 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2012
201224. Adaptive web-assisted learning system for students with specific learning disabilities: A needs analysis study
Polat Hopcan E., Adigüzel T., Akgün Ö. E.
Kuram ve Uygulamada Egitim Bilimleri
, cilt.12, sa.SUPPL. 4, ss.3243-3258, 2012 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2011
201125. An examination of teacher acceptance of handheld computers
Adigüzel T., Capraro R. M., Willson V. L.
International Journal of Special Education
, cilt.26, sa.3, ss.12-27, 2011 (Scopus)
2011
201126. Use of audio modification in science vocabulary assessment
Adigüzel T.
Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education
, cilt.7, sa.4, ss.215-225, 2011 (Scopus)
2009
200927. Are Handheld Computers Dependable? A New Data Collection System for Classroom-Based Observations
Adigüzel T., Vannest K. J., Parker R. I.
Journal of Special Education Technology
, cilt.24, sa.4, ss.31-46, 2009 (Scopus)
2009
200928. The use and efficacy of handheld computers for school-based data collection: A literature review
Adigüzel T., Vannest K. J., Zellner R. D.
Computers in the Schools
, cilt.26, sa.3, ss.187-206, 2009 (Scopus)
2009
200929. Instructional settings in science for students with disabilities: Implications for teacher education
Vannest K. J., Mason B. A., Brown L., Dyer N., Maney S., Adigüzel T.
Journal of Science Teacher Education
, cilt.20, sa.4, ss.353-363, 2009 (Scopus)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2018
20181. Stem Eğitimi ile Değişen Matematiksel Söylem
YETİM S., ADIGÜZEL T., erkoç ş.
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Kongresi, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
2018
20182. The relationship between computer programming and English language skills
Akçay N., AVCI H., GÜNGÖR A., ADIGÜZEL T.
Constructionism 2018, Vilniaus, Litvanya, 21 Ağustos 2018, ss.782-785, (Tam Metin Bildiri)
2017
20173. Developing scientific language through Interactive STEM
CAPRARO R. M., CAPRARO M. M., NIYAZI E., ÇORLU M. S., ADIGÜZEL T., ÖNER A. T.
National Association for Research in Science Teaching, San-Antonio, Kuzey Mariana Adaları, 22 - 25 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2017
20174. Measuring progress in Science using curriculum or state standards
Vannest K., ADIGÜZEL T.
Annual Convention and Expo of the Council for Exceptional Children, Boston, Amerika Birleşik Devletleri, 15 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2017
20175. Project-based foreign language learning in a mobile-blended collaborative learning setting: A case study of EFL learners
AVCI H., ADIGÜZEL T.
Society for Information Technology & Teacher Education International Conference, Austin, Amerika Birleşik Devletleri, 5 - 09 Mart 2017, ss.520-523, (Tam Metin Bildiri)
2014
20146. Teaching an EAP Course in a Synchronous Videoconferencing Platform Technological Pedagogical and Administrative Reflections
onat e., KURUOĞLU N., ADIGÜZEL T.
International Teacher Education Conference, 07 Mart 2014, (Tam Metin Bildiri)
2014
20147. A new approach in learning and teaching The Flipped Classroom
Gencer B., Gürbulak N., Adigüzel T.
International Teacher Education Conference, Dubai, Birleşik Arap Emirlikleri, 01 Mart 2014, ss.881-888, (Tam Metin Bildiri)
2010
20108. Illustrating an ideal adaptive e-learning: A conceptual framework
Beldagli B., Adigüzel T.
2nd World Conference on Educational Sciences, WCES-2010, İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.5755-5761, (Tam Metin Bildiri)
2010
20109. A working successor of learning management systems: SLOODLE
Yasar O., Adigüzel T.
2nd World Conference on Educational Sciences, WCES-2010, İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.5682-5685, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2023
20231. Matematiği bilgisayar bilimleri ile ilişkilendirme
Adigüzel T.
Matematik Öğretiminde İlişkilendirme, Abdülkadir Erdoğan, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.189-225, 2023
2021
20212. Uzaktan Eğitim Perspektifinde STEM ve STEM’in Geleceği
ARTSIN M., ADIGÜZEL T.
Eğitimcinin STEM Öğrenme Yolculuğu, Nuhoğlu, Hasret, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.512-537, 2021
2020
20203. Leveraging digital intelligence in generation alpha
Avci H., Adigüzel T.
The Teacher of Generation Alpha, Nihal Yurtseven, Editör, Peter Lang, Berlin, ss.119-132, 2020
2020
20204. Ölçme ve değerlendirmede yapay zeka kullanımı ve yabancı dil öğretimi örnekleri
BAYRAKTAROĞLU A., ADIGÜZEL T.
Kuramdan Uygulamaya Eğitimde Yapay Zekâ, Nabiyev Vasif, Erümit Ali Kürşat, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.306-327, 2020
2019
20195. Ters yüz sınıf modelinin lise seviyesinde uygulanması: Kimya dersi örneği
Kırmızıoğlu H. A., Adigüzel T.
Fen ve Matematik eğitiminde teknolojik yaklaşımlar, Akgündüz Devrim, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.91-116, 2019
2019
20196. Ortaokul Matematik eğitiminde harmanlanmış öğrenme
Adigüzel T., Dürnel A.
Fen ve Matematik eğitiminde teknolojik yaklaşımlar, Akgündüz Devrim, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.75-90, 2019
2019
20197. Responsive Open Learning Environment in a Higher Education Institution: A Case Study
Liman Kaban A., Adigüzel T., Özaydin M. N.
Student Support Toward Self-Directed Learning in Open and Distributed Environments, Micheal Van Wyk, Editör, IGI Global, Pennsylvania, ss.237-255, 2019
2012
20128. Öğretim hedefleri
Adigüzel T.
Etkili öğretim tasarımı, İlhan Varank, Editör, Bahçeşehir Üniversitesi Yayınları, İstanbul, ss.113-144, 2012
2012
20129. Öğrenme Teorisi ve Öğretim Teorisi
Adigüzel T.
Etkili öğretim tasarımı, İlhan Varank, Editör, Bahçeşehir Üniversitesi Yayınları, İstanbul, ss.367-392, 2012
2012
201210. Değerlendirmenin Boyutları
Adigüzel T.
Etkili öğretim tasarımı, İlhan Varank, Editör, Bahçeşehir Üniversitesi Yayınları, İstanbul, ss.255-284, 2012
2012
201211. Öğretim tasarım sürecine giriş
Adigüzel T.
Etkili Öğretim Tasarımı, İlhan Varank, Editör, Bahçeşehir Üniversitesi Yayınları, İstanbul, ss.1-28, 2012
Desteklenen Projeler
2018 - 2023
2018 - 20236-14 Yaş Öğrenme Güçlüğü Riski Yaşayan Öğrencileri Belirlemek İçin Dijital Ölçek Hazırlama Ve Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı Hazırlama-Uygulama Yazılımı Geliştirilmesi
ADIGÜZEL T., DURUKAN E., AKÇAY İ., ÖZMEN E. R., SAYIN A., AVCI E., et al.
2018 - 2020
2018 - 2020Social Physical Inclusion of Paraplegic Youth by Using Virtual Reality
ADIGÜZEL T. (Yürütücü), ÇATAK G., BERKMAN M. İ.
2018 - 2018
2018 - 2018Öğretmen ve Akademisyenlerin Sanal Gerçeklik Teknolojileri ile Etkileşimli Buluşması
TÜBİTAK Projesi
ADIGÜZEL T., ÖZTÜRK ERGÜN Ö., ÇATAK G.(Yürütücü)
2018 - 2018
2018 - 2018Öğrencilerin Sanal Gerçeklikle Buluşması
TÜBİTAK Projesi
ADIGÜZEL T., ÇATAK G., ÖZTÜRK ERGÜN Ö.(Yürütücü)
2016 - 2017
2016 - 2017
TÜRK İŞARET DİLİ İLE BARİYERLERİ AŞIN VE UZLAŞIN - TIDBAU
ADIGÜZEL T. (Yürütücü)
2016 - 2017
2016 - 2017Eğitim Çözümlerinin Üniversite ve Ortaöğretim Kurumlarında Uygunluğunun Tespiti Yönlendirilmesi ve Tasarımı, Öğretmen/Öğretim Üyelerinin Eğitimleri, Dijital Platformların Entegrasyonu, Eğitim Teknolojileri Alanındaki Gelişmeler
Diğer Özel Kurumlarca Desteklenen Proje
ADIGÜZEL T.
2012 - 2014
2012 - 2014Temel Bilgi Teknolojisi Becerilerinin Kazandırılmasına Yönelik Geliştirilen Otomatik Değerlendirme ve Geri Bildirim Sistemi İle Verilecek Sosyal Paylaşım Temelli ve Bilgisayar Temelli Geri Bildirimin Öğrenme Performansına ve Öz Yeterlilik Algısına Etkisi
TÜBİTAK Projesi
ADIGÜZEL T., VARANK İ.(Yürütücü)
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Nisan 2025
Nisan 2025AMERICAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL
Diğer Dergiler
Nisan 2025
Nisan 2025Diğer Dergiler
Nisan 2025
Nisan 2025Diğer Dergiler
Nisan 2025
Nisan 2025Diğer Dergiler
Nisan 2025
Nisan 2025Diğer Dergiler
Nisan 2025
Nisan 2025Diğer Dergiler
Nisan 2025
Nisan 2025Diğer Dergiler
Nisan 2025
Nisan 2025Diğer Dergiler
Nisan 2025
Nisan 2025INTERNATIONAL JOURNAL OF QUALITATIVE STUDIES IN EDUCATION
Diğer Dergiler
Nisan 2025
Nisan 2025COMPUTERS & EDUCATION
Diğer Dergiler
Nisan 2025
Nisan 2025