BİR YENİ MEDYA TRENDİ OLARAK SOSYAL MEDYA ÜZERİNDEN ELEKTRONİK TİCARET: SOSYAL TİCARET


Duygun A.

YENİ MEDYA TRENDLERİ YENİ MEDYA, İLETİŞİM, TEKNOLOJİ, TOPLUM VE İŞ DÜNYASI İÇİN PERSPEKTİFLER, B. Aykut ARIKAN, Editör, Hiperyayın, İstanbul, ss.62-75, 2020

  • Yayın Türü: Kitapta Bölüm / Mesleki Kitap
  • Basım Tarihi: 2020
  • Yayınevi: Hiperyayın
  • Basıldığı Şehir: İstanbul
  • Sayfa Sayıları: ss.62-75
  • Editörler: B. Aykut ARIKAN, Editör
  • İstanbul Gelişim Üniversitesi Adresli: Evet