KURUM İÇİ İLETİŞİM VE ETKİN STRATEJİNİN KURUMSAL İMAJA KATKISI


Creative Commons License

Ataoğlu A.

Uluslararası Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Öğrenci Kongresi, Baku, Azerbaycan, 2 - 03 Mayıs 2024, ss.37

  • Yayın Türü: Bildiri / Tam Metin Bildiri
  • Basıldığı Şehir: Baku
  • Basıldığı Ülke: Azerbaycan
  • Sayfa Sayıları: ss.37
  • İstanbul Gelişim Üniversitesi Adresli: Evet

Özet

Günümüzde rekabetin zorlaştığı, teknolojik değişimlerin yaşandığı gelişen ve büyüyen ekonomilerde kurumlar, rakiplerinden önde gelmenin yolunun paydaşları ile olan ilişkilerinin iyi stratejiden ve iletişimden geçtiğini fark etmiştir. Kurum içi iletişim, iç paydaşlarda kurumsal bağlılık oluşturulmasında, kurum ve çalışan arasında stratejik bağı sürdürmede önemli görev görmektedir. Kurumun faaliyetlerini etkileyen, doğru stratejik adımların atılmasını sağlayan iç paydaşlar, bilgi birikimleri ve yetenekleri ile bir kurumun en önemli sermayesini oluşturmaktadır. Bir şirketin dış dünyadaki izlenimi ve algısı olan kurumsal imajın güçlü olması rekabet avantajını kurum için artırabilir. Dünyada yaşanan değişimlerle çalışanların, kurumların iletişimlerinin ve stratejilerin kurum imajına etkisi konusunda araştırma yapmanın önemini ön plana çıkarmıştır. Bu çalışmada kurum içi iletişim doğru kullanıldığında ve hedeflere ulaşmak için belirlenen stratejilerin nasıl bir etki yapabileceği tartışılırken yaşanan süreçten bahsedilip bunların kurumun imajına nasıl bir etkisinin olabileceğini kurum imajının nasıl güçlenebileceğinden bahsedilmiştir.