Ulusal Ve Uluslararası E-Ticarette Kobi’ lerin Web Sitelerinin Önemi ve Müşteri Sadakati: Bir Alan Çalışmas


Creative Commons License

Kaya S., Erdal N.

SOSYAL, BEŞERİ ve İDARİ BİLİMLERDE GÜNCEL TARTIŞMALAR 2, Sinan SÖNMEZ,Özgür IŞık, Editör, Duvar Yayınları, İzmir, ss.242-262, 2022

  • Yayın Türü: Kitapta Bölüm / Araştırma Kitabı
  • Basım Tarihi: 2022
  • Yayınevi: Duvar Yayınları
  • Basıldığı Şehir: İzmir
  • Sayfa Sayıları: ss.242-262
  • Editörler: Sinan SÖNMEZ,Özgür IŞık, Editör
  • İstanbul Gelişim Üniversitesi Adresli: Hayır

Özet

Küreselleşmenin ve teknolojinin etkisiyle rekabetin fazlalaştığı dünyada yeni pazarlar ortaya çıkmaktadır. Bu pazarlarda tutunmak isteyen KOBİ’ler müşterilerine değer yaratan ürün ve hizmetlerle pazarlara girmelidir. Müşterilerine değer odaklı yaklaştıklarında ve rakiplerinden farklılaştıklarında pazar payları da artacaktır. Bunu da başarmak için müşteri değeri üzerinde durarak yeni sistemler geliştirmelidirler. Müşteri memnuniyeti ve sadakati müşteriye verilen değerle ölçülü