YENİ MEDYANIN ÖZELLİKLERİ ÇERÇEVESİNDE KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK İLETİŞİMİ VE SÜRDÜRÜLEBİLİRLİĞİN INSTAGRAM ÖZELİNDE İNCELENMESİ


YAPICIOĞLU AYAZ Y., KAYA İLHAN Ç.

HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES, cilt.5, sa.2, ss.68-90, 2022 (Hakemli Dergi)

  • Yayın Türü: Makale / Tam Makale
  • Cilt numarası: 5 Sayı: 2
  • Basım Tarihi: 2022
  • Dergi Adı: HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES
  • Derginin Tarandığı İndeksler: Directory of Open Access Journals
  • Sayfa Sayıları: ss.68-90
  • İstanbul Gelişim Üniversitesi Adresli: Evet