Dijital Teknoloji ve Dijital Pazarlama


Creative Commons License

Keke M. E.

Farklı Disiplinlerden Seçkin Araştırmalar, Muhammet Kerim Ayar,Fatih Erdemir, Editör, Duvar Yayınları, İzmir, ss.199-229, 2022

  • Yayın Türü: Kitapta Bölüm / Araştırma Kitabı
  • Basım Tarihi: 2022
  • Yayınevi: Duvar Yayınları
  • Basıldığı Şehir: İzmir
  • Sayfa Sayıları: ss.199-229
  • Editörler: Muhammet Kerim Ayar,Fatih Erdemir, Editör
  • İstanbul Gelişim Üniversitesi Adresli: Evet

Özet

Günümüzde dijital stratejiyi ve dijital planlamayı içermediği sürece hiçbir pazarlama stratejisi tamamlanmış sayılmaz. Dijitalin ne olduğunu farkına varmak sadece bazı dijital araçların veya kanalın nasıl kullanılacağını bilmekten ibaret değildir. Dijital pazarlama bunun çok daha ilerisinde olup çeşitli değer değişimine doğru düşünmeyi gerektirir.