E-PERAKENDE SEKTÖRÜNDEKİ KÜRESEL MARKALARIN SATIŞ GELİŞTİRME FAALİYETLERİNİN İNCELENMESİ: AMAZON VE ALİBABA ÖRNEKLERİ


Duygun A.

KÜRESEL MARKALAR BAĞLAMINDA BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ, Sarp BAĞCAN, Editör, Kriter Yayınevi, İstanbul, ss.93-115, 2021

  • Yayın Türü: Kitapta Bölüm / Mesleki Kitap
  • Basım Tarihi: 2021
  • Yayınevi: Kriter Yayınevi
  • Basıldığı Şehir: İstanbul
  • Sayfa Sayıları: ss.93-115
  • Editörler: Sarp BAĞCAN, Editör
  • İstanbul Gelişim Üniversitesi Adresli: Evet