Dijital Dönüşümün Dijital Pazarlamaya Etkisinde Tüketicilerin Teknolojik Hazıroluş Seviyesi İle Hedonik ve Faydacı Tüketim Davranışlarının Aracılık Rolü Üzerine Bir Araştırma


Creative Commons License

Tezin Türü: Doktora

Tezin Yürütüldüğü Kurum: İstanbul Gelişim Üniversitesi, LİSANSÜSTÜ EĞİTİM ENSTİTÜSÜ, İŞLETME , Türkiye

Tezin Onay Tarihi: 2024

Tezin Dili: Türkçe

Öğrenci: MUHAMMET SALİH YİĞİT

Danışman: İzzet Gümüş

Açık Arşiv Koleksiyonu: AVESİS Açık Erişim Koleksiyonu

Özet:

Dijital sürece göre iş akışını ve çzüm süreçlerini değiştirerek

pazarlamayı dijital ortamda yapmanın etkisel durumunda

hedonik ve faydacı boyutta yapılan tüketimin teknolojik

hazırbulunuşlukla yaptığı aracıık rolü anket uygulanarak veriler

toplanmış ve analizler yapılarak hipotezler test edilmiştir.