Tezin Türü: Doktora
Tezin Yürütüldüğü Kurum: İstanbul Gelişim Üniversitesi, LİSANSÜSTÜ EĞİTİM ENSTİTÜSÜ, İŞLETME , Türkiye
Tezin Onay Tarihi: 2024
Tezin Dili: Türkçe
Öğrenci: MUHAMMET SALİH YİĞİT
Danışman: İzzet Gümüş
Açık Arşiv Koleksiyonu: AVESİS Açık Erişim Koleksiyonu
Özet:
Dijital sürece göre iş akışını ve çzüm süreçlerini değiştirerek
pazarlamayı dijital ortamda yapmanın etkisel durumunda
hedonik ve faydacı boyutta yapılan tüketimin teknolojik
hazırbulunuşlukla yaptığı aracıık rolü anket uygulanarak veriler
toplanmış ve analizler yapılarak hipotezler test edilmiştir.