Havayolu işletmelerinin, "X, Y, Z" kuşaklarına sunduğu pazarlama hizmet kalitesinin algısı ve memnuniyetine etkisine yönelik bir araştırma


Tezin Türü: Doktora

Tezin Yürütüldüğü Kurum: İstanbul Gelişim Üniversitesi, LİSANSÜSTÜ EĞİTİM ENSTİTÜSÜ, İŞLETME , Türkiye

Tezin Onay Tarihi: 2024

Tezin Dili: Türkçe

Öğrenci: ZÜLAL GÜNAL

Danışman: İzzet Gümüş

Açık Arşiv Koleksiyonu: AVESİS Açık Erişim Koleksiyonu

Özet:

Bu çalışmanın temel amacı, havayolu işletmelerinin, : “X, Y, Z”

kuşaklarına sunduğu pazarlama hizmet kalitesinin algısı ve

memnuniyetine etkisinin ortaya konulmasıdır. Saha çalışması

olarak, İstanbul Hava Limanı’ndan uçuş yapan, “X, Y, Z”

kuşaklarının hizmet algısı ve memnuniyet düzeylerinin ortaya

konulması tercih edilmiştir.