Tezin Türü: Doktora
Tezin Yürütüldüğü Kurum: İstanbul Gelişim Üniversitesi, LİSANSÜSTÜ EĞİTİM ENSTİTÜSÜ, İŞLETME , Türkiye
Tezin Onay Tarihi: 2024
Tezin Dili: Türkçe
Öğrenci: BARIŞ GELAL
Danışman: İzzet Gümüş
Açık Arşiv Koleksiyonu: AVESİS Açık Erişim Koleksiyonu
Özet:
Bu çalışmanın temel amacı, sosyal medya pazarlamasının
tüketicilerin marka beğenirliği ve satın alma kararları üzerindeki
etkilerini anlamaktır. Sosyal medya pazarlaması, tüketicilerin
ürün ya da hizmete olan ilgisini artırmak için etkili bir yol olarak
görülmekte olup, bu çalışmada tüketicilerin sosyal medya
üzerinden aldığı mesajların satın alma sürecine etkisi de
araştırılmıştır. Marka beğenirliği, bu sürecin önemli bir parçası
olarak ele alınmış ve sosyal medyanın bu beğenirliği
oluşturmadaki rolü incelenmiştir.