Sosyal Medya Pazarlamasının Müşteri Memnuniyetine Etkisinde Influencerların Aracılık Rolünün Araştırılması


Creative Commons License

Tezin Türü: Doktora

Tezin Yürütüldüğü Kurum: İstanbul Gelişim Üniversitesi, LİSANSÜSTÜ EĞİTİM ENSTİTÜSÜ, İŞLETME , Türkiye

Tezin Onay Tarihi: 2024

Tezin Dili: Türkçe

Öğrenci: ANIL ÇETİN

Danışman: İzzet Gümüş

Açık Arşiv Koleksiyonu: AVESİS Açık Erişim Koleksiyonu

Özet:

İşletmenin hedeflediği kitleye ürün ve hizmetini sosyal medya olarak belirlenen alanlarda pazarlamasıyla ortaya çıkan pazarlama modelinde müşterinin nasıl süreçten etkilendiği ile bu duruma kişileri etkilemesiyle önem kazanan infuencerların yaptığı aracılık değeri araştırma konusudur.