Eğitim Bilgileri
2013 - 2016
2013 - 2016Doktora
Haliç Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), Türkiye
2003 - 2008
2003 - 2008Lisans
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2016
2016Doktora
Perakende sektöründe mağaza atmosferinin satış personeli performansı üzerine etkileri: Hazır giyim sektöründe bir araştırma
Haliç Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr)
Verdiği Dersler
Yüksek Lisans
Yüksek Lisans
Sağlık Hizmetlerinde Pazarlama
Global Marketing
Pazarlama Yönetiminde Gelişmeler
Lojistik Hizmet Pazarlama Stratejileri
Strategic Marketing Management
Global Pazarlama Yönetimi
Lojistikte Hizmet Pazarlama Stratejileri
Seminer
Teze Giriş ve Seminer
Lisans
Tüketici Davranışları
Lisans
Mesleki İngilizce I
Yönetim ve Organizasyon
Genel İşletme
Professional English
Mesleki İngilizce
Dijital Pazarlama
Management and Organization
Mesleki İngilizce II
Principles of Marketing
Professional English I
Professional English II
Uluslararası Pazarlama
Küresel Pazar Analizi
Digital Marketing
Uluslararası İşletmecilik
Strategic Management
Transmedya ve Pazarlama
Airline Marketing
E-Commerce
International Marketing
Professional English III
Lojistik Hizmet Pazarlaması
İşletme Yönetimi I
Uluslararası Satış Yönetimi
Pazarlama İlkeleri
Marketing Management
Pazarlamaya Giriş
Tüketici Davranışları
Genel İşletme
İşletme Yönetimi
Production Management
Management and Organizations
İşletme Yönetimi II
Uluslararası Satış Yönetimi
Mesleki İngilizce
Uluslararası İşletmecilik
Üretim Yönetimi
Makaleler
Tümü (11)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (8)
2018
20181. TÜKETİCİLERİN ÇEVRE BİLİNÇLERİNİN ÇEVREYE DOST ÜRÜNLER SATIN ALMA DAVRANIŞINA ETKİSİ
VEZİR OĞUZ G.
the Journal of Academic Social Sciences , cilt.64, sa.64, ss.171-182, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
20182. THE INFLUENCE OF VIRTUAL STORE ATMOSPHERE, ONLINE SHOPPING SATISFACTION AND PERCEIVED RISK IN ONLINE SHOPPING ON INTENTION TO CONTINUE ONLINE SHOPPING
VEZİR OĞUZ G.
Social Sciences Studies Journal , cilt.4, sa.17, ss.1452-1458, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
20173. Satış Faaliyetlerinde Hizmet İçi Eğitim Ve Müşteri Odaklı Satışİlişkisi
VEZİR OĞUZ G.
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.14, sa.2, ss.395-410, 2017 (TRDizin)
2017
20174. Kurumsal Sosyal Sorumluluğun Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi: İstanbul İlinde Bir Araştırma
VEZİR OĞUZ G., BİLGEN İ.
İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.51-72, 2017 (TRDizin)
2017
20175. THE EFFECTS OF E WOM'S INSTAGRAM PRODUCT PREFERENCES AS A MARKETING COMMUNICATION
VEZİR OĞUZ G.
International Journal of Academic Value Studies (Javstudies JAVS) , cilt.3, sa.15, ss.376-383, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
20176. INVESTIGATION OF THE EFFECT OF RETRO MARKETING ON BRAND LOYALTY OVER GENERATIONS X, Y & Z
VEZİR OĞUZ G.
International Journal of Disciplines In Economics and Administrative Sciences Studies (IDEAstudies) , cilt.3, sa.3, ss.48-60, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
20177. Loyalty in City Marketing: The Case of Istanbul
BİLGEN İ., VEZİR OĞUZ G.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , cilt.5, sa.1, ss.77-91, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
20178. Yaratıcı Düşüncenin Kişisel Satış Üzerine Etkisi: Perakende Giyim Sektöründe Bir Uygulama
VEZİR OĞUZ G.
JOURNAL OF THE HUMAN AND SOCIAL SCIENCE RESEARCHES , cilt.6, sa.2, ss.1247-1259, 2017 (TRDizin)
2017
20179. Satış Faaliyetlerinde Hizmet İçi Eğitim Ve Müşteri Odaklı Satış İlişkisi1
VEZİR OĞUZ G.
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.14, sa.2, ss.395-410, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201710. THE EFFECT OF VIRAL MARKETING OVER BRAND VALUE IN SOCIAL MEDIA
VEZİR OĞUZ G., AKIN M.
International Journal of Social Humanities Sciences Research (JSHSR) , cilt.4, sa.11, ss.600-609, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201711. Perakende Sektöründe Mağaza Atmosferinin Satış Personeli Performansı Üzerine Etk
VEZİR OĞUZ G., GÜRDAL S.
International Journal of Academic Value Studies (Javstudies JAVS) , cilt.3, sa.8, ss.41-54, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2019
20191. TRUST AND COMMITMENT TO INTERNET SHOPPING WITHIN THE FRAMEWORK OF MULTI-CHANNEL RETAILING MODEL
VEZİR OĞUZ G.
28th Annual Conference CIMaR (Consortium for International Marketing Research), Ankara, Türkiye, 17 Haziran 2019, ss.24, (Özet Bildiri)
2019
20192. TÜKETİCİLERİN KİŞİSEL DUYGU DURUMU İLE TEPKİSEL SATIN ALMA İLİŞKİSİ
VEZİR OĞUZ G.
18. ULUSLARARASI İŞLETMECİLİK KONGRESİ (UIK), Osmaniye, Türkiye, 02 Mayıs 2019, ss.1-2696, (Tam Metin Bildiri)
2019
20193. Dijital Pazarlama Stratejilerinin Marka Değerine Etkisi.
VEZİR OĞUZ G.
4. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi (UBAK), Yalova, Türkiye, 14 Şubat 2019, ss.419-432, (Tam Metin Bildiri)
2017
20174. Focus Group Study on Social Media Phenomena and Consumer Purchase Intention
VEZİR OĞUZ G.
XIII. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Sofya, Bulgaristan, 19 Mayıs 2017, ss.10, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2021
20211. Product and Distribution Strategies
VEZİR OĞUZ G.
Contemporary Business Techniques, Prof. Dr. Mustafa Fedai ÇAVUŞ, Assoc. Prof. Dr. Ayşe Gökçen Kapusus, Editör, Eğitim Yayınevi, Koanya, ss.75-89, 2021
2021
20212. Küresel Markalar Bağlamında Kişisel Satış: Coca Cola ve Nestle Örnekleri
VEZİR OĞUZ G.
Küresel Markalar Bağlamında Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Dr. Sarp BAĞCAN, Editör, Kriter Yayınevi, İstanbul, ss.143-164, 2021
2020
20203. SÜRDÜRÜLEBİLİR PAZARLAMA
VEZİR OĞUZ G.
DEĞIŞEN PAZARLAMA ANLAYIŞI: YENI PAZARLAMA YAKLAŞIMLARI II, Yavuz Akçi, Kazım Kılınç, Arif Yıldız, Editör, Nobel, Ankara, ss.195-208, 2020
2020
20204. Fiziksel Kanıtlar
VEZİR OĞUZ G.
TURİZM İŞLETMELERİNDE MODERN PAZARLAMA YÖNETİMİ TEORİ - STRATEJİ - ÖRNEK OLAYLAR, Doç. Dr. Derya ÖZİLHAN ÖZBEY, Editör, Detay Yayıncılık, İstanbul, ss.183-201, 2020
2018
20185. Deneyimsel Pazarlama
VEZİR OĞUZ G.
Değişen Pazarlama Anlayışı Yeni Pazarlama Yaklaşımları, Doç. Dr. Yavuz AKÇİ, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.137-162, 2018
2018
20186. Değer Temelli Pazarlama
VEZİR OĞUZ G.
Değişen Pazarlama Anlayışı Yeni Pazarlama Yaklaşımları, Doç. Dr. Yavuz AKÇİ, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.317-343, 2018
2017
20177. Focus Group Study on Social Media Phenomena and Consumer Purchase Intention
VEZİR OĞUZ G.
Research on Communication , Christian Ruggiero Hasan Arslan Mehmet Ali Icbay, Editör, Association of Social Science Research, Bialystok, ss.111-116, 2017