Dr. Öğr. Üyesi GÜLSÜM VEZİR OĞUZ


İKTİSADİ İDARİ VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ, ULUSLARARASI TİCARET VE İŞLETMECİLİK

Metrikler

Yayın

22

Proje

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2013 - 2016

2013 - 2016

Doktora

Haliç Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), Türkiye

2003 - 2008

2003 - 2008

Lisans

Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2016

2016

Doktora

Perakende sektöründe mağaza atmosferinin satış personeli performansı üzerine etkileri: Hazır giyim sektöründe bir araştırma

Haliç Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr)

Verdiği Dersler

Doktora

Doktora

Global Pazarlama Uygulamaları

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Sağlık Hizmetlerinde Pazarlama

Global Marketing

Pazarlama Yönetiminde Gelişmeler

Lojistik Hizmet Pazarlama Stratejileri

Strategic Marketing Management

Global Pazarlama Yönetimi

Lojistikte Hizmet Pazarlama Stratejileri

Seminer

Teze Giriş ve Seminer

Lisans

Lisans

Mesleki İngilizce I

Yönetim ve Organizasyon

Genel İşletme

Professional English

Mesleki İngilizce

Dijital Pazarlama

Management and Organization

Mesleki İngilizce II

Principles of Marketing

Professional English I

Professional English II

Uluslararası Pazarlama

Küresel Pazar Analizi

Digital Marketing

Uluslararası İşletmecilik

Strategic Management

Transmedya ve Pazarlama

Airline Marketing

E-Commerce

International Marketing

Professional English III

Lojistik Hizmet Pazarlaması

İşletme Yönetimi I

Uluslararası Satış Yönetimi

Pazarlama İlkeleri

Marketing Management

Pazarlamaya Giriş

Tüketici Davranışları Sürdürülebilir Kalkınma

Genel İşletme

İşletme Yönetimi

Production Management

Management and Organizations

İşletme Yönetimi II

Uluslararası Satış Yönetimi

Mesleki İngilizce

Uluslararası İşletmecilik

Üretim Yönetimi

Makaleler

Tümü (11)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (8)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2019

2019

1. TRUST AND COMMITMENT TO INTERNET SHOPPING WITHIN THE FRAMEWORK OF MULTI-CHANNEL RETAILING MODEL

VEZİR OĞUZ G.

28th Annual Conference CIMaR (Consortium for International Marketing Research), Ankara, Türkiye, 17 Haziran 2019, ss.24, (Özet Bildiri)

2019

2019

2. TÜKETİCİLERİN KİŞİSEL DUYGU DURUMU İLE TEPKİSEL SATIN ALMA İLİŞKİSİ

VEZİR OĞUZ G.

18. ULUSLARARASI İŞLETMECİLİK KONGRESİ (UIK), Osmaniye, Türkiye, 02 Mayıs 2019, ss.1-2696, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

3. Dijital Pazarlama Stratejilerinin Marka Değerine Etkisi.

VEZİR OĞUZ G.

4. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi (UBAK), Yalova, Türkiye, 14 Şubat 2019, ss.419-432, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

4. Focus Group Study on Social Media Phenomena and Consumer Purchase Intention

VEZİR OĞUZ G.

XIII. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Sofya, Bulgaristan, 19 Mayıs 2017, ss.10, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2021

2021

1. Product and Distribution Strategies

VEZİR OĞUZ G.

Contemporary Business Techniques, Prof. Dr. Mustafa Fedai ÇAVUŞ, Assoc. Prof. Dr. Ayşe Gökçen Kapusus, Editör, Eğitim Yayınevi, Koanya, ss.75-89, 2021

2021

2021

2. Küresel Markalar Bağlamında Kişisel Satış: Coca Cola ve Nestle Örnekleri

VEZİR OĞUZ G.

Küresel Markalar Bağlamında Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Dr. Sarp BAĞCAN, Editör, Kriter Yayınevi, İstanbul, ss.143-164, 2021

2020

2020

3. SÜRDÜRÜLEBİLİR PAZARLAMA

VEZİR OĞUZ G.

DEĞIŞEN PAZARLAMA ANLAYIŞI: YENI PAZARLAMA YAKLAŞIMLARI II, Yavuz Akçi, Kazım Kılınç, Arif Yıldız, Editör, Nobel, Ankara, ss.195-208, 2020

2020

2020

4. Fiziksel Kanıtlar

VEZİR OĞUZ G.

TURİZM İŞLETMELERİNDE MODERN PAZARLAMA YÖNETİMİ TEORİ - STRATEJİ - ÖRNEK OLAYLAR, Doç. Dr. Derya ÖZİLHAN ÖZBEY, Editör, Detay Yayıncılık, İstanbul, ss.183-201, 2020

2018

2018

5. Deneyimsel Pazarlama

VEZİR OĞUZ G.

Değişen Pazarlama Anlayışı Yeni Pazarlama Yaklaşımları, Doç. Dr. Yavuz AKÇİ, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.137-162, 2018

2018

2018

6. Değer Temelli Pazarlama

VEZİR OĞUZ G.

Değişen Pazarlama Anlayışı Yeni Pazarlama Yaklaşımları, Doç. Dr. Yavuz AKÇİ, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.317-343, 2018

2017

2017

7. Focus Group Study on Social Media Phenomena and Consumer Purchase Intention

VEZİR OĞUZ G.

Research on Communication , Christian Ruggiero Hasan Arslan Mehmet Ali Icbay, Editör, Association of Social Science Research, Bialystok, ss.111-116, 2017