Sosyal Medyanın Marka Kişiliği Yönünden Kullanımı: Markaların Sosyal Medyadaki Kişilik Sunumları ile Hedef Kitlelerin Marka Kişilik Algısını Karşılaştırmaya Yönelik Bir Araştırma


Boyacı M., Boztepe Taşkıran H.

Yeni Medya Dergisi, cilt.6, sa.Bahar, ss.46-63, 2019 (Hakemli Dergi)

  • Yayın Türü: Makale / Tam Makale
  • Cilt numarası: 6 Sayı: Bahar
  • Basım Tarihi: 2019
  • Doi Numarası: 10.34189/ymd.6.004
  • Dergi Adı: Yeni Medya Dergisi
  • Derginin Tarandığı İndeksler: TR DİZİN (ULAKBİM)
  • Sayfa Sayıları: ss.46-63
  • İstanbul Gelişim Üniversitesi Adresli: Evet