Dijital Dünyada Yeniden Şekillenen Tüketici Kavramı: Dijital Tüketici


TURP GÖLBAŞI B.

Dijitalleşen Dünyada Pazarlama, Mehmet Sağlam, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK TİC.LTD.ŞTİ., Ankara, ss.145-171, 2021

  • Yayın Türü: Kitapta Bölüm / Mesleki Kitap
  • Basım Tarihi: 2021
  • Yayınevi: NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK TİC.LTD.ŞTİ.
  • Basıldığı Şehir: Ankara
  • Sayfa Sayıları: ss.145-171
  • Editörler: Mehmet Sağlam, Editör
  • İstanbul Gelişim Üniversitesi Adresli: Evet