Ekonomi̇ Poli̇ti̇k ve Strateji̇k Yöneti̇m Çerçevesi̇nde Strateji̇k Halkla İli̇şki̇ler: Coca Cola - Afri̇ka’ya İnanmak İçi̇n Bir Mi̇lyar Neden Kampanyası Anali̇zi


Bağcan S.

İşletme ve İktisadî Bilimler Araştırmaları, Ünvan,Yüksel Akay, Editör, Livre De Lyon, Lyon, ss.130-171, 2021

  • Yayın Türü: Kitapta Bölüm / Mesleki Kitap
  • Basım Tarihi: 2021
  • Yayınevi: Livre De Lyon
  • Basıldığı Şehir: Lyon
  • Sayfa Sayıları: ss.130-171
  • Editörler: Ünvan,Yüksel Akay, Editör
  • İstanbul Gelişim Üniversitesi Adresli: Evet