İLETİŞİM BARİYERLERİ ÇOCUKLARIN OKUMA VE ÖĞRENME KÜLTÜREL DAVRANIŞLARINI ETKİLEMEKTEDİR: TÜRK İLKOKULLARINDA ÇALIŞAN SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRENCİLERİ İLE UYGULADIKLARI OKUMA AKTİVİTELERİNİN İNCELENMESİ
GÜRSOY ULUSOY Ş.
Assos Journal, cilt.5, sa.56, ss.203-213, 2017 (Hakemli Dergi)
-
Yayın Türü:
Makale / Tam Makale
-
Cilt numarası:
5
Sayı:
56
-
Basım Tarihi:
2017
-
Dergi Adı:
Assos Journal
-
Sayfa Sayıları:
ss.203-213
-
İstanbul Gelişim Üniversitesi Adresli:
Evet